satulatuoli Oletko käyttänyt?/ Gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Enni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Enni"

Vieras
Pääsin töihin erääseen yritykseen Salon seudulla ja yrityksessä on satulatuolit käytössä toimistotyöntekijöillä. Hieman epäilyttää istua koko päivän satulatuolilla kun en ole tottunut ja minulla huono selkä. Onko kellään kokemuksia koko päivän ajan istumisesta sellaisella? Väsyykö siinä vai onko hyvä? Tuleeko hartia, niska tai selkävaivoja?

Alkuun se on melko haastava, mulla ainakin puutu persii parin tunnin jälkee, että en varmaan koko päivää heti alkuunsa olisi pystynyt istumaan, mutta kun tottuu, niin todella hyvä ja tekee ihmeitä ryhdille. ;)

Itsellä ei perse kestänyt, ehkä johtuen peräpukamista. Selällehän se olisi varmaan hyväksi. Uskoisin, että työsuhteesi ei jää tuolista kiinni, vaan saat toisenlaisen tuolin, jos satulatuoli ei sovi. Kyse vain muutaman satsen investoinnista.

Ihan huipputuoli, käytän työssä jatkuvasti :)! Se tosiaan suoristaa ryhdin ja auttaa selkä- ja hartiavaivoihin. Ensi alkuun alakerta saattaa vähän puutua, mutta siihen tottuu aika pian. Ainoa huono puoli siinä on se, että jos sattuu istumaan siihen tuoliin vähän huonosti, se satulan etuosa voi tökätä tuonne alapäähän aika kurjasti :D. Ja hameen kanssa ei kannata käyttää ;).

Ihan huipputuoli, käytän työssä jatkuvasti :)! Se tosiaan suoristaa ryhdin ja auttaa selkä- ja hartiavaivoihin. Ensi alkuun alakerta saattaa vähän puutua, mutta siihen tottuu aika pian. Ainoa huono puoli siinä on se, että jos sattuu istumaan siihen tuoliin vähän huonosti, se satulan etuosa voi tökätä tuonne alapäähän aika kurjasti :D. Ja hameen kanssa ei kannata käyttää ;).

Meille tuli ja firmaan sellaiset viime talven aikana. Melkeinpä olisi pitänyt vaatia käyttäjäkoulutus siihen tuoliin! Minulla kai tuo alakerran rakenne sellainen että se satula meinaa sinne "sisälle" pyrkiä.. Häpyhuulet tuntuu hankautuvan myös kun ei ole tuollaiseen tottunut. Meillä työasuna hame, joten sitä käytetään..

Yhteistyössä