Satuhäistä tuli painajainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 321
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tiettyy henkilöön kohdistuva asiaton arvostelu/ panettelu olisi kyllä rangaistava teko...keskustelupalstallakin. Ei ihan mitä tahansa voi kirjoittaa, kenestäkään...ei julkkiksesta eikä tavan tallaajasta. Tiukempi seula näille palstoillekin, tai pakollinen rekisteröityminen...karsisi pilakirjoittelijatkin...

Mun mielestä tiettyy henkilöön kohdistuva asiaton arvostelu/ panettelu olisi kyllä rangaistava teko...keskustelupalstallakin. Ei ihan mitä tahansa voi kirjoittaa, kenestäkään...ei julkkiksesta eikä tavan tallaajasta. Tiukempi seula näille palstoillekin, tai pakollinen rekisteröityminen...karsisi pilakirjoittelijatkin...

Olen samaa mieltä. Tosi pahalle tuntuu lukea noita Satuhää ketjuja, niissähän kirjoitetaan jo ihan asianvierestä ja isoja oletuksia. Ohjelmahan on pätkitty, joten ei siinä näe kuinka paljon äiti vauvaa sylittelee jne.
Ja kirjautuminen ois tosiaan hyvä, vaikka itsekin olen kyllä harmaa tällä hetkellä :)

Niinpä, täällä on vaan niin ilkeitä ihmisiä ja ei herttileijaa tunnin ohjelman takia vedetään johtopäätökset. Tais vaan kateutta olla ilmassa. Minusta carolina ja viljami oli kaunein ja aidoin pari mitä oli.
Ymmärrän hyvin että sellanen sonta loukkaa! : /
Äidit ovat niin pahoja toisilleen, nyt jokainen joka siihen osallistui voi vähän hävetä itseään.

Varsinkin, kun palstan kuppapillut ei tajua, että editointi muuttaa asiaa aika paljon. Eli esim sitä lapsen sylissä pitämistä on kyllä ollut, mutta valmiiseen jaksoon siitä ei ole päätynyt kuvaa.

Varsinkin, kun palstan kuppapillut ei tajua, että editointi muuttaa asiaa aika paljon. Eli esim sitä lapsen sylissä pitämistä on kyllä ollut, mutta valmiiseen jaksoon siitä ei ole päätynyt kuvaa.
Niinpä, kun kyse on HÄÄohjelmasta - ei maailman Paras Äiti-kisasta. Ei kai ne ohjelmaan leikkaa kohtia jotka ei kuulu aiheeseen.

Mutta nuo saakelin kotiäidit jotka on 10 vuotta perse homeessa istunut kotona ottaa oikeudekseen morkata kaikkea, kun elämässä ei ole enää muuta, kun piirit on kutistunut olemattomiksi... ja omat aivotkaan ei enää toimi niin että oli kykenevä ymmärtämään eron televisio-ohjelman ja todellisuuden välillä.

Tavallaan tuossa on kyllä sekin, että he ovat itse halunneet telkkariin, joten ovat itse tietoisesti tulleet ihmisten arvosteltavaksi. Se että halusivat mukaan tuohon ohjelmaan, että saavat häänsä taltioitua, niin ei siihen televisiokameroita tarvita. Ja toisekseen ovat itse hyväksyneet sen ohjelman, mitä siinä näytetään.

Minä en tosin ole mitenkään heitä haukkunut, miten tällä palstalla ja parilla muullakin varmaan jotkut ovat.
Toisekseen pitää ottaa huomioon, että osa niistä haukkumisviesteistä voi olla ihan provojuttuja, anonyyminä on helppo huudella ja hieman kärjistelläkin asioita.

Yhteistyössä