Satuhäät!

  • Viestiketjun aloittaja lööv
  • Ensimmäinen viesti
oottepa ihania
Joo seurataan tätä sarjaa ja sitten haukutaan ne kimpassa totaalisesti. Kylläpäs on mukavaa täällä porukalla kivittää kaikki satuhäiden parit. Hyvä kun oli edelliset saatu pystyyn justiinsa haukuttua. Vai tuliko siitäkään vielä valmista? Huh!??
 
sda
Sulhanen oli jotenkin todella ärsyttävä.
Ja mikä ihme se taulu oli mitä se väänsi. "joo tästä tapetista ei saa saumatonta" Kappas, kyllä me ollaan saatu saumaton tosta samasta tapetista...
 
pitkästä aikaa
Tällä kertaa oli jakso jossa ei tarvinnut tuntea myötähäpeää, ainoa että sulhanen oli pikkasen päällepäsmäri joka asiassa mutta muuten kerrankin normaali morsiuspari :)
 
"sipsi"
Minua suretti se, kuinka sulhanen anoppia kohteli - tai siis kuinka puhui tälle :( En tiedä, kovin pahoillani olisin jos oman tytön häitä laittaessa huomaisin sulhonsa tuollalailla joka asiassa päsmäröivän... Morsian oli tosi kaunis, ja aivan ihana lauluääni! Häät oli kauniit, ja mitään humalaörvellystä ei jakson perusteella ollut. Sulhanenkin oli suloinen, kun teki niitä ilmapalloelukoita :)
 
ulkonainen
Minulle jai vain mieleen etta vihdoinkin normaalisti pukeutunut morsiuspari ja haavieraat, vissiin kolmessa viimeisessa jaksossa on miehella ollut lyhythihainen paita haissa paalla....
 
"huh"
Mä kiinnitin erityisesti huomiota parin ilmeisiin
ja etenkin ns. piiloilmeisiin. Morsian näytti välillä surulliselta, sulho puolestaan ylimieliseltä ja inhoavalta. Omituista.

Mikä se juttu oli siinä, kun pari meni siihen morsiuskuvaan? Siinä ihan lopussa? Kun sulhanen käänsi päänsä pois just sen näköisenä, että sitä inhotti jokin morsiamessa? Katsokaa sitä kohtaa. Kohdassa 38.30 eteenpäin.

Ja sitten siinä alttarilla kun morsian lauloi, kohta 43.08. Onko tuo liikuttuneen/rakastuneen ihmisen katse? Minusta näyttää ihan joltain muulta.

Tulipa jotenkin paha mieli tuosta ohjelmasta. Nainen oli suloinen ja selkesti rakastunutkin, mutta joissain kohdissa aivan pohjattoman surullisen näköinen :( Miehestä puolestaan tuli kylmä ja omituinen kuva. Toivottavasti on kuitenkin kiltti ja ihana ja kohtelee puolisoaan kunnioittavasti, vaikkakin ohjelmasta tuli aivan toisenlainen kuva :(
 
"evvk"
Alkuperäinen kirjoittaja häh;25716418:
Siis te jotkut, jotka sanotte morsianta isoksi tai pulleaksi: ootteko ihan tosissanne? Että morsian oli teistä ylipainoinen? :O
No tällä palstalla jokainen yli 45 kiloinen on mammojen mielestä pullea ja läski.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh;25716418:
Siis te jotkut, jotka sanotte morsianta isoksi tai pulleaksi: ootteko ihan tosissanne? Että morsian oli teistä ylipainoinen? :O

Ennemmin hoikka kuin pullea. Mutta kun mies on lyhempi ja sirompi kuin vaimo, näyttää vaimo hänen rinnallaan pullealta.
 
[QUOTE="huh";25716487]Mä kiinnitin erityisesti huomiota parin ilmeisiin
ja etenkin ns. piiloilmeisiin. Morsian näytti välillä surulliselta, sulho puolestaan ylimieliseltä ja inhoavalta. Omituista.

Mikä se juttu oli siinä, kun pari meni siihen morsiuskuvaan? Siinä ihan lopussa? Kun sulhanen käänsi päänsä pois just sen näköisenä, että sitä inhotti jokin morsiamessa? Katsokaa sitä kohtaa. Kohdassa 38.30 eteenpäin.

Ja sitten siinä alttarilla kun morsian lauloi, kohta 43.08. Onko tuo liikuttuneen/rakastuneen ihmisen katse? Minusta näyttää ihan joltain muulta.

Tulipa jotenkin paha mieli tuosta ohjelmasta. Nainen oli suloinen ja selkesti rakastunutkin, mutta joissain kohdissa aivan pohjattoman surullisen näköinen :( Miehestä puolestaan tuli kylmä ja omituinen kuva. Toivottavasti on kuitenkin kiltti ja ihana ja kohtelee puolisoaan kunnioittavasti, vaikkakin ohjelmasta tuli aivan toisenlainen kuva :([/QUOTE]

Mulla tuli ihan sama fiilis. Morsian näytti rakastuneelta mutta surulliselta
 

Yhteistyössä