meillä mies metsästää, kalastaa, ajaa pappatunturilla ei edes halua moottoripyörää, moottoriliitää, piereskeleekin silloin tällöin.
Ei koskaan jätä vessan rengasta ylös. Johtuu siitä, että hänet on kasvatettu lapsuuden kodissaan ajattelemaan muitakin ihmisiä. Olisi tosi kurjaa jos minä yn pimeydessä istuisin paljaalle kylmälle posliinille.
On yhteinen pankkitili, siellä on rahaa tällä hetkellä n. 45.000, yhdessä säästettyjä.
Kumpikin käyttää miten mielii. On myös palkkatili kummallakin ja niitäkin kumpikin käyttää miten haluaa.
On myös omakotitalo, kesämökki.
Kummallakin on oma auto, mulla uudempi kuin miehellä, mutta hänellä onkin avolava pickup jonka on aina halunnut.
Miehellä on myös 100 m2 autotalli ja verstas joissa voi olla mielin ja määrin ja tehdä mitä haluaa.
Kuten rempata ikivanhaa zetoria, 40-luvun motskaria, ties minkä ikäsitä Volgan raatoa jne.
Kaljaa eikä viinaa ole koskaan ottanut, ei edes ennen avioliittoa. Itse juon lasillisen harvoin, keskimäärin 2 viinipullollista vuodessa.
"Piparia" on ollut miehelleni tarjolla kotona päivittäin ja hyvin on kelvannut, hyvin on kelvannut minulle mieheni "makkara". Se on ollut parisuhteen parhaita puolia. Saa aina kun haluaa ja haluta saa joka päivä, ei laita toinen koskaan hanttiin. Intressit ovat yhteiset tässäkin asiassa.
Niin se on äijät, että ihmisen elämä on juuri sellaista millaiseksi hän itse sen tekee. Kannattaisi ryhtyä tekemään kitisemisen sijaan.