Satu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Z. Topelius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Z. Topelius

Vieras
Olipa kerran mies, joka kysyi naiselta: "Tuletko vaimokseni?"
Nainen vastasi: "EN!"
Ja niin mies eli onnellisena elämänsä loppuun asti ja ajoi moottoripyörillä ja meni kalaan ja metsästämään ja pelasi golfia ja joi paljon kaljaa ja viskiä ja hänen pankkitilillään oli aina rahaa ja hän jätti joka kerta vessankannen ylös ja pieri kun halusi. Sen pituinen se.

Ja niin mies eli onnellisena elämänsä loppuun asti ja ajoi moottoripyörillä ja meni kalaan ja metsästämään ja pelasi golfia ja joi paljon kaljaa ja viskiä ja hänen pankkitilillään oli aina rahaa ja hän jätti joka kerta vessankannen ylös ja pieri kun halusi. Sen pituinen se.
Voesihan tuohon vielä lisätä, että miehellä oli sen pituinen se, ja se maestoa erilaesie piparie yllin kyllin elämäsä loppuu saakka....

Viimeksi muokattu:

Sadut ovat satuja ja niissä on onnellinen loppu. Totuus:

Mies kysyy naiselta: "Tuletko vaimokseni?"
Nainen vastasi: "Tulen!"
Ja niin mies elää onnettomana elämänsä loppuun asti ja ei saa ajaa moottoripyörillä eikä mennä kalaan eikä metsästämään eikä pelata golfia tai juoda kaljaa ja viskiä ja hänen pankkitililnsä on aina tyhjä ja hän ei saa jättää koskaan vessankantta ylös eikä piereskellä. Se on totuus se.

Viimeksi muokattu:
Me mentiin naimisiin..
Mies saa käydä kalastamassa, metsästämässä, hevosurheilemassa (iloinen, kun tuloo kotio), ajelee poikaitten moottoripyörällä (iloinen, kun tuloo kotio). Menee mökille naapuri mökkiläisen kanssa, juo viskiä skottilaista ja irlantilaista, konjakkia, sahtia ja olutta (väsynyt, kun tulee kotio).
Käyttää välillä pussihousuja ja pohjalaispaitaa.
Minäkin käyn työssä ja osallistun yhteiseen talouteen, joten miehen pankkitili ei ole tyhjä.

Hevonen koulussa | Elv arkisto |YLE

meillä mies metsästää, kalastaa, ajaa pappatunturilla ei edes halua moottoripyörää, moottoriliitää, piereskeleekin silloin tällöin.
Ei koskaan jätä vessan rengasta ylös. Johtuu siitä, että hänet on kasvatettu lapsuuden kodissaan ajattelemaan muitakin ihmisiä. Olisi tosi kurjaa jos minä yn pimeydessä istuisin paljaalle kylmälle posliinille.

On yhteinen pankkitili, siellä on rahaa tällä hetkellä n. 45.000, yhdessä säästettyjä.
Kumpikin käyttää miten mielii. On myös palkkatili kummallakin ja niitäkin kumpikin käyttää miten haluaa.

On myös omakotitalo, kesämökki.
Kummallakin on oma auto, mulla uudempi kuin miehellä, mutta hänellä onkin avolava pickup jonka on aina halunnut.
Miehellä on myös 100 m2 autotalli ja verstas joissa voi olla mielin ja määrin ja tehdä mitä haluaa.
Kuten rempata ikivanhaa zetoria, 40-luvun motskaria, ties minkä ikäsitä Volgan raatoa jne.

Kaljaa eikä viinaa ole koskaan ottanut, ei edes ennen avioliittoa. Itse juon lasillisen harvoin, keskimäärin 2 viinipullollista vuodessa.

"Piparia" on ollut miehelleni tarjolla kotona päivittäin ja hyvin on kelvannut, hyvin on kelvannut minulle mieheni "makkara". Se on ollut parisuhteen parhaita puolia. Saa aina kun haluaa ja haluta saa joka päivä, ei laita toinen koskaan hanttiin. Intressit ovat yhteiset tässäkin asiassa.

Niin se on äijät, että ihmisen elämä on juuri sellaista millaiseksi hän itse sen tekee. Kannattaisi ryhtyä tekemään kitisemisen sijaan.

Miksi sen vessanrinkulan tulisi olla alhaalla? Miks ei se voi olla koko ajan ylhäällä, joten miehen ei tarvitse aina nostaa? Tai pitäiskö pisutella seisaaltaan rinkula alhaalla?

Alkuperäinen kirjoittaja heipä hei;11054401:
Niin se on äijät, että ihmisen elämä on juuri sellaista millaiseksi hän itse sen tekee. Kannattaisi ryhtyä tekemään kitisemisen sijaan.

Juu. Minunkin mies välillä uskalsi suhteemme alussa silloin tällöin ehdotella, että, kun hän ei saa IKINÄ mennä moottoripyörä-, seppä- tai volvokokouksiin. Joka kerta kysyin, että onko sut teljetty jonnekin? Onko kellarimme ovessa edes lukkoa? Kerroin, että tuossa ja tuossa ja tuossa ja tuossa ja tuossakin kohdassa talossamme on ovi. Astu ulos.

Ja hän vihdoin pääsi päänsä sisältä vapaaksi. Uskalsi tehdä kysymättä just niin kuin haluaa. Jotkut ihmiset vaan pitää vapauttaa.

Minun mies ei kalasta, metsästä, aja moottoripyörällä, golfaa, ei juo viinaa tai olutta. Meillä on yhteinen tili jolla on tarpeeksi rahaa. Olen opettanut mieheni pissimään istualtaan, joten vessan rengas ei tuota ongelmia. Joskus harvoin häneltä pääsee pieru, mutta silti hän on onnellinen. Sen pituinen se!

Minun mies ei kalasta, metsästä, aja moottoripyörällä, golfaa, ei juo viinaa tai olutta. Meillä on yhteinen tili jolla on tarpeeksi rahaa. Olen opettanut mieheni pissimään istualtaan, joten vessan rengas ei tuota ongelmia. Joskus harvoin häneltä pääsee pieru, mutta silti hän on onnellinen. Sen pituinen se!

Miehesi on onnellinen käskystäsi. Oikeasti hän on kohtaloonsa alistunut työhevonen, joka laput silmillä pää alaspäin roikkuen vetää hitaasti kuormaa eteenpäin.

Viimeksi muokattu:

Miehesi olisi kannattanut kieltäytyä, kun kosit häntä ;((

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä