V
voi satu satu
Vieras
Niin ja mitäs tämä sanoikaan blondeista... Muistaako kukaan? jotainhan se sanoi, että blondit on tyhmiä. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja risto:Kyllä mulle riittää että nainen on kaunis. Ei sen tarvi olla avaruusinsinööri. Suurinosa teistä mammoistakaan ei ole mitään välkkyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja voi satu satu:Niin ja mitäs tämä sanoikaan blondeista... Muistaako kukaan? jotainhan se sanoi, että blondit on tyhmiä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja risto:Kyllä mulle riittää että nainen on kaunis. Ei sen tarvi olla avaruusinsinööri. Suurinosa teistä mammoistakaan ei ole mitään välkkyjä.
Mut kyllähän kuitenkin tuommoiset perusjutut, kuten Suomen itsenäistymisvuosi pitäis jokaisen tuon ikäisen tieää... Olkoon missi tai ei... Ja ei..ei meistä varmaan monikaan mitään välkyyjä oo, mut missi kuitenkin edustaa Suomea ulkomailla kisoissakin, joten hältä odotetaan hieman enemmän, kuin pelkkää kauneutta...
Alkuperäinen kirjoittaja raikku:Alkuperäinen kirjoittaja voi satu satu:Niin ja mitäs tämä sanoikaan blondeista... Muistaako kukaan? jotainhan se sanoi, että blondit on tyhmiä. =)
Itseironiaa. Naisella on huumorintajua!
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Missi vois lukea Tatu ja Patu Suomi-tietoa. Meidan pienempien lempikirja talla eraa. Kivan kuvan antaa maailmalla Suomesta kun kisailee universumin kauneimman tittelista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja raikku:Alkuperäinen kirjoittaja voi satu satu:Niin ja mitäs tämä sanoikaan blondeista... Muistaako kukaan? jotainhan se sanoi, että blondit on tyhmiä. =)
Itseironiaa. Naisella on huumorintajua!
Satu ei ole blondi. Sehän se juttu tässä on. Satulla on melkein musta tukka.
Jossain kyselyssä vaan kysyttiin, mitä tulee mieleen sanasta blondi (samassa oli se kerjäläisjuttu) ja satu sanoi, että heikkolahjainen, tyhmä tms. En muista enää tarkkaan. Ja perusteli myöhemmin tyyliin: "eivät kaikki blondit ole tyhmiä, mutta usein heistä saa sen vaikutelman."
Alkuperäinen kirjoittaja Eikä:kuoleman vuosi tästä tulee jos tätä tahtia jatkuu missin möläytykset, kuolen ehkä nauruun. Täytyy kyl tunnustaa et mä olin ihan varma itse, että vuosi oli 18... Et ehkä mulla ei ole oikeutta kuolla nauruun...
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Voisiko ajatella, että tämäkin oli vain inhimillistä. =)
Ei voi, jotkut asiat sentaan kuuluvat yleissivistykseen
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Kuinkahan moni teistäkään ei tuota tiennyt...ja myönnän, että vaikka olen korkeastikoulutettu jne jne jne, joku aika sitten mietin, että oliko se itsenäistymisvuosi 1917 vai 1935...sivistymätöntä, myönnettäköön. Ja ei, en muista talvisodan päättymisvuotta, maailmansotien päättymisvuosia...historia ei ole koskaan ollut vahvinaineeni.
Alkuperäinen kirjoittaja hello:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Kuinkahan moni teistäkään ei tuota tiennyt...ja myönnän, että vaikka olen korkeastikoulutettu jne jne jne, joku aika sitten mietin, että oliko se itsenäistymisvuosi 1917 vai 1935...sivistymätöntä, myönnettäköön. Ja ei, en muista talvisodan päättymisvuotta, maailmansotien päättymisvuosia...historia ei ole koskaan ollut vahvinaineeni.
No, mahdatkohan ihan oikeasti olla korkeasti koulutettu...
Kyllä tuollaiset asiat PITÄÄ tietää, vaikka ei olisi pätkääkään kiinnostunut historiasta!
Kukaan oikeasti korkeasti koulutettu ei myöskään voi olla muistamatta talvisodan tai maailmansotien päättymisvuosia. Vaikka historia ei olisikaan itsellä vahva aine, tulee ainakin aivan perusasiat siitäkin tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja hello:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Kuinkahan moni teistäkään ei tuota tiennyt...ja myönnän, että vaikka olen korkeastikoulutettu jne jne jne, joku aika sitten mietin, että oliko se itsenäistymisvuosi 1917 vai 1935...sivistymätöntä, myönnettäköön. Ja ei, en muista talvisodan päättymisvuotta, maailmansotien päättymisvuosia...historia ei ole koskaan ollut vahvinaineeni.
Kyllä tuollaiset asiat PITÄÄ tietää, vaikka ei olisi pätkääkään kiinnostunut historiasta!
Kukaan oikeasti korkeasti koulutettu ei myöskään voi olla muistamatta talvisodan tai maailmansotien päättymisvuosia. Vaikka historia ei olisikaan itsellä vahva aine, tulee ainakin aivan perusasiat siitäkin tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Alkuperäinen kirjoittaja hello:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Kuinkahan moni teistäkään ei tuota tiennyt...ja myönnän, että vaikka olen korkeastikoulutettu jne jne jne, joku aika sitten mietin, että oliko se itsenäistymisvuosi 1917 vai 1935...sivistymätöntä, myönnettäköön. Ja ei, en muista talvisodan päättymisvuotta, maailmansotien päättymisvuosia...historia ei ole koskaan ollut vahvinaineeni.
Miten ei voisi? Tietysti voi.
Alkuperäinen kirjoittaja hello:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Alkuperäinen kirjoittaja hello:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Kuinkahan moni teistäkään ei tuota tiennyt...ja myönnän, että vaikka olen korkeastikoulutettu jne jne jne, joku aika sitten mietin, että oliko se itsenäistymisvuosi 1917 vai 1935...sivistymätöntä, myönnettäköön. Ja ei, en muista talvisodan päättymisvuotta, maailmansotien päättymisvuosia...historia ei ole koskaan ollut vahvinaineeni.
Ei voi olla! Tai sitten tällaisen yksilön tulisi osata hävetä sen verran, että ei käyttäisi itsestään määritelmää "korkeasti koulutettu".
Alkuperäinen kirjoittaja hello:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Alkuperäinen kirjoittaja hello:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Kuinkahan moni teistäkään ei tuota tiennyt...ja myönnän, että vaikka olen korkeastikoulutettu jne jne jne, joku aika sitten mietin, että oliko se itsenäistymisvuosi 1917 vai 1935...sivistymätöntä, myönnettäköön. Ja ei, en muista talvisodan päättymisvuotta, maailmansotien päättymisvuosia...historia ei ole koskaan ollut vahvinaineeni.
Ei voi olla! Tai sitten tällaisen yksilön tulisi osata hävetä sen verran, että ei käyttäisi itsestään määritelmää "korkeasti koulutettu".