Satu Tuomisto: Suomi itsenäistyi vuonna 1952 :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bimbo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Voisiko ajatella, että tämäkin oli vain inhimillistä. =)

Ei voi, jotkut asiat sentaan kuuluvat yleissivistykseen

Surullista, että jotkut pääsevät peruskoulusta tuollaisilla tiedoilla =( Olisi ehkä ollut hyödyllistä välillä vilkaista koulukirjaa peilin sijasta?! Kyllä minua hävettäisi, jos lapseni päästelisi suustaan tuollaisia....

:D kuoleman vuosi tästä tulee jos tätä tahtia jatkuu missin möläytykset, kuolen ehkä nauruun. Täytyy kyl tunnustaa et mä olin ihan varma itse, että vuosi oli 18... Et ehkä mulla ei ole oikeutta kuolla nauruun...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä tämä kertoo Suomen peruskoulun tilasta???

Ei tartte olla einstein, mutta jotkut perusasiat sentään meidän jokaisen pitäisi osata...

En mä tiedä kertooko se mitään eruskoulun tilasta vai ennemmin missikisoista... Kauneuskisathan ne on. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja risto:
Kyllä mulle riittää että nainen on kaunis. Ei sen tarvi olla avaruusinsinööri. Suurinosa teistä mammoistakaan ei ole mitään välkkyjä.

No hyvä että sulle riittää. Mulle ei naisena riitä, että olen kaunis ja miellytän miehiä.

Missi vois lukea Tatu ja Patu Suomi-tietoa. Meidan pienempien lempikirja talla eraa. Kivan kuvan antaa maailmalla Suomesta kun kisailee universumin kauneimman tittelista.

Minkäslaisen kuvan se antaa meistä kansana, kun lähetetään ihminen kisaamaan kaudeudesta. Siis vakavalla naamalla pidetään kilpailut siitä kuka on ulkoisesti kaunein!!! Se jos mikä on sairasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Missi vois lukea Tatu ja Patu Suomi-tietoa. Meidan pienempien lempikirja talla eraa. Kivan kuvan antaa maailmalla Suomesta kun kisailee universumin kauneimman tittelista.

Saas nähdä mitä se vastailee siellä kisoissa :laugh:

Juu nahtavaksi jaa :whistle: Risto ei sen naisen tarvitse kai mikaan ydinfyysikko kai ollakaan mutta yeissivistys sentaan tulee olla. Se ei ole kai liikaa Suomessa vaadittu.

Yhteistyössä