Sattuuko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arkajalka..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsellä kolme tatuointia, joista yksi nilkassa... eikä se nyt mitenkään erilaiselta tuntunut kuin tuo selkä tai käsikään. Onhan se hieman eri tuntuinen kun jos hakataan lähellä luuta kuin ihan pehmeään ihoon, mutta ei se oikeastaa siihen kipuun vaikuta.

Miten kuvailisin "tatuointikipua"... vähän kuin joku kutittaisi ihon alta. Alussa se tietysti tuntuu enemmän, mutta siihen tottuu nopeasti!

Mulla on selässä ja nilkassa, eikä kumpikaan sattunut. Ekaksi tuntui ehkä vähän epämiellyttävältä mutta aika pian se iho turtuu...

Nilkassa mulla on tatska ulkosyrjässä, just sen "plotin" yläpuolella, ei suostunut tatuoimaan niin että menee plotin päälle, kuva kärsii. Mistään ylimääräisestä kivusta ei ollut tatuoijan kanssa juttua.

Mulla alaselässä, aika iso tatska.

3 tuntia sitä hakattiin ja synnytys supistukset on siihen verrattuna kivuttomia. Ei multa vaan hävinnyt ne kivut vaikka tatskaa hakattiin kuinka. Uuden tatskan haluan kuitenkin, tosin paljon pienemmän. ;)

Kipu on niin suhteellinen käsite.
Mun mielestä tatskan laitto ei satu... ei edes nilkkaan.
Mua alkaa lähinnä nukuttaa se surina... mut kyllä just joku alavatsa vois olla niin herkkä paikka, et ei ehkä nukuttaiskaan :p
Toisessa nilkassa tossa ulkosyrjällä on lohis-baby ja toiseen nilkkaan tulee vielä "ketju". Hintaa saa varata varmaan 100-200? riippuen kuvan koosta. Toki enemmänkin, jos isoa kuvaa on laittamassa.

Tsemppii - ei se satu :D

Yhteistyössä