Sattuuko synnytys?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="vieras";23216444]Ei se synnytys satu. Mut se sattuu kun kaivat lompakkoo vuosi toisensa jälkeen kun pitää olla sopivan kokoset sukset ja luistimet,suosittelen aborttia.[/QUOTE]

Mulla rahaa on et ei sen puoleen.

"heips"
Ei sattunu mulla. Raskasta tosin oli. Mutta rentotutus auttaa, hengitin syvään ja pidin matalaa aa-ääntä supistusten aikana :) Kerran unohdin hitaan hengityksen ja silloin sattui.

Ja mä en edes ottanut kivulievityksiä.

"vieras"
Ei satu ollenkaan. Se on kivaa puuhaa. Ei satu, ei sotke. kaunista, nättiä ja kivaa. Saa istua jumppapallolla, keinutuolissa, ammeessa ja juotavaa tarjoillaan aina kun haluaa. Voi lueskella, tehdä henkkamaukkatilausta tai keskittyä ristikoihin.

...
ei se satu, sen jälkeen on ihanaa aikaa, kun vauvat vaan nukkuu ja syö ja näyttää söpöltä. vauvat ei itke. uhmaikä on myös keksitty juttu ja osa valtion salaliittoteoriaa, kun se pyrkii abortoimaan kaikki tulevat veronmaksajat. Katroiminen on hyvä ratkaisu ja kun olet päätöksen tehnyt, paista itsellesi linquistin hihvi!

tulitko raskaaksi pyyhkeestä sillä aikaa kun miehesi oli uimahallissa ja poikaystäväsi Greg kosiskeli sinua amerikkaan?

Yhteistyössä