Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:Mistä sen tietää onko vauva kiinnittynyt?Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:Alkuperäinen kirjoittaja Jive-:Oon kattonut tota Sairaala-sarjaa ja monesti näyttää siltä, että ponnistusvaiheessa ne viimeiset ponnistukset sattuu ihan älyttömän paljon. Onko totta?
Toinen kysymys koskee sitä, että täällä annettiin ensisynnyttäjälle ohjeet, että sairaalaan pitää lähteä lapsiveden menosta 6h kuluttua (mikäli lapsivesi normaalin väristä) tai sitten, kun supistukset tulee säännöllisesti 5min välein. Mietin, että keritäänkö se epiduraali edes laittaa, jos supistuksia tulee jo 5 min välein?
muakin kiinnostaa toi ponnistushomma!!
Ai teillä on toi kuuden tunnin käytäntö. Täällä on sääntönä et heti kun vedet menee niin pitää mennä maate, tilata ambulanssi ja tulla heti. Ei saa ite kävellä edes lanssiinIhan idioottimaista!!! En oo kuullu missään muussa sairaalassa toimittavan noin. Mut hei, se onkin KAKS...
Ei saa täälläkään kävellä jos vauva ei kiinni ja vesi menee.
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:Mistä sen tietää onko vauva kiinnittynyt?Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:Alkuperäinen kirjoittaja Jive-:Oon kattonut tota Sairaala-sarjaa ja monesti näyttää siltä, että ponnistusvaiheessa ne viimeiset ponnistukset sattuu ihan älyttömän paljon. Onko totta?
Toinen kysymys koskee sitä, että täällä annettiin ensisynnyttäjälle ohjeet, että sairaalaan pitää lähteä lapsiveden menosta 6h kuluttua (mikäli lapsivesi normaalin väristä) tai sitten, kun supistukset tulee säännöllisesti 5min välein. Mietin, että keritäänkö se epiduraali edes laittaa, jos supistuksia tulee jo 5 min välein?
muakin kiinnostaa toi ponnistushomma!!
Ai teillä on toi kuuden tunnin käytäntö. Täällä on sääntönä et heti kun vedet menee niin pitää mennä maate, tilata ambulanssi ja tulla heti. Ei saa ite kävellä edes lanssiinIhan idioottimaista!!! En oo kuullu missään muussa sairaalassa toimittavan noin. Mut hei, se onkin KAKS...
Ei saa täälläkään kävellä jos vauva ei kiinni ja vesi menee.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Näitä synnytys- ja raskausketjuja lukiessa iskee aina vauvakuume :kieh: mutten kuitenkaan voi olla lukematta niitä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Näitä synnytys- ja raskausketjuja lukiessa iskee aina vauvakuume :kieh: mutten kuitenkaan voi olla lukematta niitä :ashamed:
Ja mä vuorostani vaistomaisesti laitan jalat ristiin, kun luen synnytysjuttuja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Kaikista eniten sattunut kun leikattiin masu auki ilman että puudutus kerkis tehoon |O
Alkuperäinen kirjoittaja Jive-:Oon kattonut tota Sairaala-sarjaa ja monesti näyttää siltä, että ponnistusvaiheessa ne viimeiset ponnistukset sattuu ihan älyttömän paljon. Onko totta?
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Alkuperäinen kirjoittaja Belles:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Kaikista eniten sattunut kun leikattiin masu auki ilman että puudutus kerkis tehoon |O
Autsh!![]()
Niinpä. Vauvan sydänäänet romahti ja sit loppu kokonaan. Piti tehdä kolmen sekunnin päätös leikataanko. Annoin leikata ja leikkas sitten. Pojulle meinas tulla aivovaurio hapenpuutteesta,mutta selvittiin vasemman puoleisella hemioireistolla. Vasemmat raajat pois pelistä kokonaan :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja v:ei ne viimeset ponnistukset muuta kun enää kirpase vähän. ei tuntunut juurikaan vaikkei minulla ollut edes epiduraalia.
avautumisvaihe sattuu eniten!
- nim. käynnistetty
Alkuperäinen kirjoittaja v:ei ne viimeset ponnistukset muuta kun enää kirpase vähän. ei tuntunut juurikaan vaikkei minulla ollut edes epiduraalia.
avautumisvaihe sattuu eniten!
- nim. käynnistetty