Sattuuko lapsivesipunktio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Mä niin pelkään ja huomenna olis tuo toimenpide. Jännitän aivan sairaasti, en oo saanu nukuttua kunnolla kun vaan mietin tuota asiaa.

Arghhh yritän miettiä ja järkeillä että synnyttäneenä kestän mitä vain, mutta mutta... Mä vaan pelkään...

Alkuperäinen kirjoittaja lkfgmökhj;26078414:
Tuosta en tiedäkään, mutta istukkabiobsia oli aika hirveä:x

Erilaisia toimenpiteitähän ne ovat, tsemppiä!

Joo niin mäkin olen ymmärtänyt että erilaisista toimenpiteistä kyse...

Joo mä olen yrittänyt lukea tästä ja suurin osa on sanonu että ei se satu, että verikokeen verran ja ehkä vähän painetta, mutta että se ei ole niin paha mitä voisi kuvitella... Miksi oi miksi mä stressaan? Miksi en voi olla normaalisti ja ajatella että kaikki menee hyvin. En pysty edes ajattelemaan että miksi tuota toimenpidettä tehdään, vaan ajattelen vain itsekkäästi sitä kipua mitä itse joudun kokemaan. Ihan typerää, tiedän...

Mie menossa tiistaina ja hermoilen jo valmiiksi. Minen ymmärrä miksi. Mua ei pelota yhtään edessä oleva sektio, se että selkään tungetaan neula ja sen jälkeen maha leikataan auki.

Mutta se että lävistävät mahan neulalla!!!!! Ei hitto. Se siinä varmaan on kun sen näkee.

Paljon ap:lla on raskausviikkoja? Mulla tänään tasan 35 ja vauvan keuhkojen kypsyys siis tarkistetaan.

[QUOTE="Marenda";26078427]Mie menossa tiistaina ja hermoilen jo valmiiksi. Minen ymmärrä miksi. Mua ei pelota yhtään edessä oleva sektio, se että selkään tungetaan neula ja sen jälkeen maha leikataan auki.

Mutta se että lävistävät mahan neulalla!!!!! Ei hitto. Se siinä varmaan on kun sen näkee.

Paljon ap:lla on raskausviikkoja? Mulla tänään tasan 35 ja vauvan keuhkojen kypsyys siis tarkistetaan.[/QUOTE]

Joo tiedän tunteen... Mulla on rv15 menossa, np ultrassa oli turvotusta... Halutaan tietää että mikä tilanne vauvalla...

Ai ettäkun mua ahdistaa. En tiedä miten kestän huomisen...

toivottavasti siun pikkuisella ap kaikki kunnossa. Joudutko pitkäänkin odottelemaan tuloksia?

Silmät kiinni vain ja mie olen ainakin niin nynny että otan miehen mukaan pitelemään kädestä kiinni. ( ja ihan senkin takia että jos keuhkot ovat vauvalla kypsät niin sektio saatetaan tehdä jo samana iltana)

[QUOTE="aloittaja";26078425]Joo mä olen yrittänyt lukea tästä ja suurin osa on sanonu että ei se satu, että verikokeen verran ja ehkä vähän painetta, mutta että se ei ole niin paha mitä voisi kuvitella... Miksi oi miksi mä stressaan? Miksi en voi olla normaalisti ja ajatella että kaikki menee hyvin. En pysty edes ajattelemaan että miksi tuota toimenpidettä tehdään, vaan ajattelen vain itsekkäästi sitä kipua mitä itse joudun kokemaan. Ihan typerää, tiedän...[/QUOTE]

Lakkaa nyt hysterisoimasta ja visioimasta olematonta, kun se ei satu. EI SATU.

Mulle tehtiin just maaliskuussa rv 15. Toimenpide kesti noin minuutin. Ei sattunut, mutta tuntui vähän ilkeältä. Lääkäri oli todella rauhallinen ja varma ja ammattitaitoinen Tyksissä. Henkisesti oli paljon rasittavampaa kuin fyysisesti. Muista ottaa tosi rauhallisesti loppupäivä ja seuraavat päivät. Itse olin ainakin tosi väsynyt ja herkässä tilassa muutenkin. Onneksi vastaus kromosomitutkimuksesta oli se, että kaikki kunnossa. :) Paljon rohkeutta sinulle.

Mulla sattui jonkin verran koska istukka oli edessä ja lääkäri joutu pistämään neulalla istukan läpi :ashamed: mutta se on kumminkin pian ohi eikä sun kannata sitä neulaa katella....:D

Yhteistyössä