mua pelottaa ja jännittää ihan hirveesti et ei tuu mitään yhen miehen kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaus on vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakkaus on vaikeaa

Vieras
oon saanu ennenki pettyy hänen kanssaan mut ennen ei oo puhunu sellasia mitä viime päiviä on puhunu. pelkään vaan et ei jutusta taaskaan tuu mitää. mua aivan pelottaa kuinka täs käy. kuinka mä selviin tästä henkisesti jos homma menee taas pieleen? :( tekis niin mieli soittaa sille miehelle mut en haluu liikaa painostaa. mun on pakko miehen luona käydä vielä tänää mut yritän antaa hänelle omaa aikaa

Ehkä aikalisä olis tässä paikallaan..? Olette vähän aikaa eriksenne ja katsot itsekin, mitkä fiilikset sulla sen jälkeen. Jos saisit sillä tavalla vähän "päätä järjestykseen"...?

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Ehkä aikalisä olis tässä paikallaan..? Olette vähän aikaa eriksenne ja katsot itsekin, mitkä fiilikset sulla sen jälkeen. Jos saisit sillä tavalla vähän "päätä järjestykseen"...?

mut ikävä on valtava!

Mikä hemmetti siinä on, että tunnun olevani ystäväpiirin ainoo k*sipäämagneetti?? Alkuun tuntu kans niiiiin mukavalta ja hienolta ja tuntui siltä että nyt onnistaa, mutta hieman kanssa epäilykset heränny....

Eikä siitä kiinni, että painostaisin tms, koska itsekin olen hieman yllättynyt koko tilanteesta, kun joulun aikoihin erosin exästä, jonka kanssa soudettiin ja huovattiin viis vuotta. Ja vakaa aikomus oli, että ei mitään suhdetta mulle kiitos hetkeen... Ja sitten, PAM, tulee kaveri joka saa pään sekaisin ja nyt samantyyppiset fiilikset kun sulla.

Elämä olis niin kerpeleen paljon helpompaa ilman miehiä, kun oppis vaan elään itsekseen! :kieh:

soitin miehelle äsken ja meen myöhemmin käymään siel. mut saa nähdä mitä mies sanoo. mut jos meidän jutusta tulis jotain niin kyl meil on aika paljo puhuttavaa

Asiat kannattaa puhua selväks, muuten ne jää vaivaamaan pitkäksi aikaa! Jos muuta en edellisestä oppinut, niin tuon, ja sen, että parisuhde ei yleensä itsestään pystyssä pysy, jotain sen eteen pitää molempien tehdä...

Parisuhde on aina kahden kauppa. Ei siinä pelkästään omat hyvät aikomukset ja yritykset auta. Toisenkin on oltava siinä mukana. Ajattelin vaan, että sillä aikalisällä voisi olla mieheen sellainen vaikutus, ettei pidä sua itsestään selvänä...

Alkuperäinen kirjoittaja Amarula:
Asiat kannattaa puhua selväks, muuten ne jää vaivaamaan pitkäksi aikaa! Jos muuta en edellisestä oppinut, niin tuon, ja sen, että parisuhde ei yleensä itsestään pystyssä pysy, jotain sen eteen pitää molempien tehdä...

mua vaan pelottaa et mies haluaa vaan multa omat tavaransa ja sitte musta eroon. sillon ei paljo mitää puhuttavaa olisi

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaus on vaikeaa:

mua vaan pelottaa et mies haluaa vaan multa omat tavaransa ja sitte musta eroon. sillon ei paljo mitää puhuttavaa olisi

Jos näin todellakin olisi, niin sitten se mies ei ole oikea sulle. Helppo sanoa näin, mutta vaikeahan se asia on kohdata. Sun kannattaa ehkä suunnata huomiotasi muualle ja katsoa, miten mies siihen sitten reagoi. Itsellä kävi aikanaan niin, että kun laitoin väli poikki suuresti rakastamaani mieheen (joka vaan leikki tunteillani) ei kestänyt kauaakaan, kun hän oma-aloitteisesti otti muhun päin yhteyttä ja halusi tosissaan jatkaa.

Jos näin todellakin olisi, niin sitten se mies ei ole oikea sulle. Helppo sanoa näin, mutta vaikeahan se asia on kohdata. Sun kannattaa ehkä suunnata huomiotasi muualle ja katsoa, miten mies siihen sitten reagoi. Itsellä kävi aikanaan niin, että kun laitoin välit poikki suuresti rakastamaani mieheen (joka vaan leikki tunteillani) ei kestänyt kauaakaan, kun hän oma-aloitteisesti otti muhun päin yhteyttä ja halusi tosissaan jatkaa.

Epätietoisuushan se onkin kaikista pahinta... Mutta pitää tosiaan yrittää opetella ajatteleen itseään, ja VÄLITTÄMÄÄN itsestään. Mies ei ansaitse sun välittämistä, jos ei ole valmis itse panostaan suhteeseen yhtä paljon. Helppoa on sanoa näin juu, mutta eläminen sen asian kanssa ei, varsinkin, jos tuntuu siltä, että ei halua elää ilman sitä toista...

Epätietoisuushan se onkin kaikista pahinta... Mutta pitää tosiaan yrittää opetella ajatteleen itseään, ja VÄLITTÄMÄÄN itsestään. Mies ei ansaitse sun välittämistä, jos ei ole valmis itse panostaan suhteeseen yhtä paljon. Helppoa on sanoa näin juu, mutta eläminen sen asian kanssa ei, varsinkin, jos tuntuu siltä, että ei halua elää ilman sitä toista...

Hyvin sanottu! :attn:

jos jutusta ei tuu mitää niin pakkohan mun on jatkaa eteenpäin. kipeää se tekee sen mä tiedän. mulla on vaan sellanen tunne et ei tästä mitään taaskaa tuu

oon vaan niin hemmetin tyhmä et oo ottanu opikseni! juttu on saanu alkunsa jo lähes 10 vuotta sitte, välis vuosii ettei tavattu koska oltiin varattuja kumpiki. mies kyl oli alkanut seurustella entisen avovaimonsa kaa ku me miehen kanssa taas vähä sekoiltiin, ei kuitenkaa naitu mut yö nukuttiin yhessä. mies sanoo et mussa on joku magneetti joka vetää häntä puoleensa mut mä en oikeesti tiä uskoisko tuota

jos jutusta ei tuu mitää niin pakkohan mun on jatkaa eteenpäin. kipeää se tekee sen mä tiedän. mulla on vaan sellanen tunne et ei tästä mitään taaskaa tuu

oon vaan niin hemmetin tyhmä et oo ottanu opikseni! juttu on saanu alkunsa jo lähes 10 vuotta sitte, välis vuosii ettei tavattu koska oltiin varattuja kumpiki. mies kyl oli alkanut seurustella entisen avovaimonsa kaa ku me miehen kanssa taas vähä sekoiltiin, ei kuitenkaa naitu mut yö nukuttiin yhessä. mies sanoo et mussa on joku magneetti joka vetää häntä puoleensa mut mä en oikeesti tiä uskoisko tuota

Henk. koht. itseäni ällöttää tuollaiset turhat löpinät magneeteista, kuin suoraan jostain harlekiinin roskapokkarista... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Henk. koht. itseäni ällöttää tuollaiset turhat löpinät magneeteista, kuin suoraan jostain harlekiinin roskapokkarista... :(

mua ei ällötä jos on totta mut ongelma onkin et en tiedä onko totta vai ei :(

En tiedä oletko ap paikalla enää, mutta pakko vielä kommentoida sen verran, että ymmärrän ihan täysin tuon "magneetti" jutun, tuttua edellisestä suhteesta. Tietää, ettei hyvää seuraa, mutta silti toisessa on joku joka vetää puoleensa.

Mulla tällä hetkellä se tilanne, että olen tapaillut yhtä tyyppiä jonkin aikaa, noin kk sitten puhuimme, että suhdehan tämä on ja seurustelemme. Sen jälkeen tullut selville, että mies pettänyt exäänsä aika säännöllisesti (erosta aikaa jo lähes vuosi) ja tapaili muitakin samalla kun minua keväällä. Ei siis enää sinä aikana, kun olemme olleet yhdessä "virallisesti", mutta väkisinkin se ajatus käy mielessä, kun viikonloppuna oli puhelin mökillä kovin tärkeä ja pari tuntia sitten ei vastannut puhelimeen, eikä ole vielä soitellut takaisin. Sen verran skeptinen olen, että väkisinkin mietityttää, mikä mahtaa taas olla homman nimi... Kuitenkin ollut pitkään suhteessa, jossa toinen petti.

Liikenneturvan mainosta lainaten: "vaikeaa on, on vaikeaa" :headwall:

Joko muuten näit miehen, miten meni??

En tiedä oletko ap paikalla enää, mutta pakko vielä kommentoida sen verran, että ymmärrän ihan täysin tuon "magneetti" jutun, tuttua edellisestä suhteesta. Tietää, ettei hyvää seuraa, mutta silti toisessa on joku joka vetää puoleensa.

Mulla tällä hetkellä se tilanne, että olen tapaillut yhtä tyyppiä jonkin aikaa, noin kk sitten puhuimme, että suhdehan tämä on ja seurustelemme. Sen jälkeen tullut selville, että mies pettänyt exäänsä aika säännöllisesti (erosta aikaa jo lähes vuosi) ja tapaili muitakin samalla kun minua keväällä. Ei siis enää sinä aikana, kun olemme olleet yhdessä "virallisesti", mutta väkisinkin se ajatus käy mielessä, kun viikonloppuna oli puhelin mökillä kovin tärkeä ja pari tuntia sitten ei vastannut puhelimeen, eikä ole vielä soitellut takaisin. Sen verran skeptinen olen, että väkisinkin mietityttää, mikä mahtaa taas olla homman nimi... Kuitenkin ollut pitkään suhteessa, jossa toinen petti.

olitteko mökillä pelkän lauantain?..

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:

olitteko mökillä pelkän lauantain?..

olitteko mökillä pelkän lauantain? ..

kävis vaan yksiin tuon mun miehen kanssa.. Oli torstaina kadoksissa toisen kerran lauantaina, mut perjantaina oli kyllä kotona.on ollu selitykset niihin poissa oloihin, muttei uskottavat. ja silloin kun sanoit ettei vastannut puhelimeen, ei mun mies vastannut kaupassa ollessa jonkun puheluun, mutta vastasi epämääräisesti kun kysyin kuka oli. Ja kevät oli meillä aikaa kun oli vähän niin ja näin, tapailikin ainakin yhtä naista. nyt on taas alkanut olemaan pois paljon. ja sen tapoihin kuuluu kertoa että ollaan erottu.. tuli vaan sellainen olo. mut jos olitte torstaista lauantaihin niin anteeksi turhat kyselyt. ja tsemppiä suhteeseen, hiljaa ja rauhassa niin huomaat kyllä mikä on miehiään..

Juuei ole "utelias" sun miehes =) Ja muuten soitti äsken, oli "pienet" päikkärit vetäny ekan työpäivän jälkeen. Oli kyllä niin uninen, että pakko uskoa :D Ehkä minunkin olis syytä lakata turha jännittäminen, ja malttaa elää päivä kerrallaan eikä koko ajan miettiä pahinta :whistle:

:hug: kaikille jotka näiden epäselvien asioiden keskellä elää...

ei me sit nähty eilen. soitin miehelle tänään ja lupas soitella myöhemmin ku on töiden jälkeen nukkunu. mä alan olla takuuvarma et ei tästä mitää tule :(

Yhteistyössä