Sattuuko korvien rei'itys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis kun laitetaan korvikset? Omasta rei'ityksestä on niin pitkä aika, että en enää muista. Miten
teidän lapset ovat suhtautuneet korvisten laittoon? Oliko huutoa vai menikö kivuttomasti?
Ja minkä ikäiselle olette korvikset laitattaneet?

Sattuu. Semmoinen nopea kivunsävähdys käy, joka jatkuu kuumottamisena ja puristavana tunteena. Ei ole kiva tunne, lapsi kokee sen kyllä kipuna. Laitoin itse toiset reiät vähän aikaa sitten. Lapsista kahdella on korvareiät. Molemmat kesti kipunsa, koska itse olivat korunsa hinkuneet...

Laitata lävistämällä, se ei satu. Kultasepänliikkeissä jne. ne tekee yleensä ampumalla, ja SE SATTUU. Ainakin mulla sattui ihan helvetisti ja korvat oli monta päivää kipeät, jos tuossa vaiheessa olisin voinut vielä perua rei'ityksen niin sen olisin tehnyt. Muutenkin ampumalla tekeminen on tuhat kertaa huonompi vaihtoehto kuin lävistäminen.

Tyttö oli 8v. Kokeiltiin Emlaa, muttei juuri tainnut auttaa. Nippasi nopeasti, ei kuulemma ollut kipua, vaan kirpaisu, ja sen jälkeen kuumotteli yhden illan. Harmitti että laittoi vasta niin myöhään. Mä olen myöntänyt, että oon kaavaillut meidän 9kk:lle korviksia, muttei nyt ehkä ihan vielä:ashamed: Joskus isompana sit.

ite en muista kun olin 3v sillon mutta kuulema itkin ja piti rauhotella vähän aikaa et saatiin se toinenkin laitettua, kenelläkään lapsista ei vielä ole kun eivät vielä halua, vanhin on 11v

meen neiti oli 3v istui hiiren hiljaa tuolissa ei inahtanutkaan autolle kun päästiin niin tokas että kyllä se vähä sattu. mutta hienosti on antanut hoitaa vaihtaa ja putsata ja nyt ikää tytöllä jo 9v

[QUOTE="äiskä";26572508]meen neiti oli 3v istui hiiren hiljaa tuolissa ei inahtanutkaan autolle kun päästiin niin tokas että kyllä se vähä sattu. mutta hienosti on antanut hoitaa vaihtaa ja putsata ja nyt ikää tytöllä jo 9v[/QUOTE]

Höh. Söpö :D.

Yhteistyössä