Sattuuko hampaan poisto?

• Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
"nainen"
..mulla odottas kolmen hampaan poisto. Ei ole enää mitenkään korjattavissa. Kipua en pelkää, vaan jos se ei parane kunnolla. Ja puudutteet onneksi hyvi, jos ei ole päällä sitten tulehdusta ja puudute ei pääse sinne minne sen pitäisi

ei satu
just äskettäin kävin poistattaa oikeen puolen yläposkihampaan ja ei se nii paha ollut ku luulin. Itselläni on viellä ihan törkeä hammaslääkäri kammo. Mut parempi hoitaa heti pois alta mielummin ku jättää tulehtumaan. Puudutus ei oikeestaan tuntunu missää joten sitä on turha pelätä. Ilman puudutusta vois olla tuskallista :D heti lähti kipu. Ainut vaa mikä oli nii välttelin viimeseen asti hammaslääkäriä nii ikenet oli tulehtunu ja tuli antibiotti kuuri :/ tsemppiä kaikille joilla kyseinen hoito edessä!

älkää pelätkö turhaan :)
olin tänään hammaslääkärillä ja minulta poistettiin hammas mutta ei sattunut kun laitettiin puudutusta aluksi jännitin kovaa mutta selvisin hengissä eli älkää huoliko kaikki menee hyvin jos ei vain jännitä liikaa Tsemppiä kaikille kaikki menee lopuksi hyvin :)

suotta pelkäät
Tänään juur poistettiin alhaalta poskihammas..hyvin puuduttivat..se ei sattunut..kovassa oli..45 min meni koko hommassa..kotona nyt vähän jomottaa mutta Burana auttaa..

joo-o
Keskiviikkona joko juurihoito tai poskihampaan poisto.. jännittää aivan pirusti. Mutta vaikka jännittääkin, se on vain pakko tehdä koska kipu on niin valtava että en voi verrata sitä edes mihinkään kokemaani kipuun.

13v tyttö
Minusta näytää siltä, että mulla on kasvamassa uusi hammas vanhan hampaan paikalle...
Joka on viellä siinä! Ystäväni kertoi siitä, että häneltä vedetiin siitä syystä hammas. Ja nyt pelkään hammaslääkäriä.
Olen lukenut aikaisempia komenteja ja ne ei helpota mun oloa. Saisinko neuvoja rauhoitumiseen.

hooij
itsellä oli puoliksi haljennut premolaari,ei edes vaikiat juuret tai mitään, poisto sattui niin paljon ettei mikään, kesti melkein kakstuntia ja koko ajan sattui, sain vain pari ampullia puudutetta koska se ei ilmeisesti vaikuta tulehduksen kanssa niin syvälle, hammas meni koko ajan vain pienemmäksi ja pienemmäksi, siinä luuta porattiin ja vaikka helevettiä, penkissä pysyminen oli vaikiaa en edes voinut itkiä koska kipu oli niin pyörryttävä....

vierailija
Kauhukokemus. Alahammas poistettiin leikkaamalla ja sattui aivan kamalasti. Kirurgi väänsi ja repi. Lisäsi puudutusta ja sanoi että nyt suu ui puudutusaineessa. Silti sattui aivan järkyttävästi. Jälkeenpäin ei ollut kipuja, burana auttoi.

vierailija
Itselläni on hampaanpoisto syksyllä ja kyllä, pelottaa! Minulla on siis maitohammas vieläkin, vaikka olen 15 vuotta! Ajattelin siksi rueta heiluttelemaan hammasta joka päivä että se lähtisi ja ajan saisi perua

13-vuotias tyttö
Mulla poistetaan tiistaina alaetuhammas koska se ei mahu riviin ja on poistettu ylhäältä poskihammas jos on porattu sattuu vähemmän kuin se ja hammaslääkäri sanoi että kyllä siellä tuntuu se että sitä hammasta nitkutetaan mutta kipua ei tunnu

vierailija
Minua kans on alkanut huominen hammaslääkäri käynti jännittämään/pelottamaan, kun olis hampaanpoisto tiedossa :( ylhäältä poskihammas vielä.. kunpa saisin perua sen ajan :( N17
kyllä se vaan kannattaa mennä. Sitten jos pitkittää ja se tulehtuu, niin sitten voi poisto oikeasti sattua. Mulla on poistettu monia hampaita ja ainoa joka sattui oli tosi tulehtunut alaposkihammas. Muihin on puudute hyvin tehonnut ja vaikka hampaat ovat olleet tiukassa ja niitä kauan väännetty irti, sattunut se ei ole. Eihän se nyt kivaakaan ole, mutta kyllä sen kestää.

Yhteistyössä