.....
Halkesi hammas ja perseleen kipeä. Halennut luultvasti juureen asti,eli huomenna päivystykseen ja varmaankin poistavat. Mulla on kamala hammaslääkäripelko, sattuuko se poistaminen?
ne voi laittaa jotain kuulokkeita ettei kuule niitä ääniä! hyi hittoMulla on aikuis iällä poistettu viisaudenhammas vetämällä ja ei se kyllä sattunut kun puuduttivat. Kaikkein ilmeintä oli ääni mikä kuului hetken kun lääkäri kitkutti hammasta irti, mutta siinäpä se.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen hammaslääkäripelkoinen;23267275:Ei satu! Pelkään itse hammaslääkäriä ihan mahdottomasti. Jouduin kerran silti hampaanpoistoon ja se hammas piti myös pilkkoa. Ei ollut ollenkaan kauheaa, ja se meni ihan tosi paljon nopeammin kuin olisin uskonut. En tuntenut mitään. Hammaslääkäri antoi puudutuspiikinkin niin, etten tuntenut sitäkään. Kannattaa kertoa pelostaan siellä paikan päällä niin saattaa saada oikein ekstrahuomaavaisen käsittelyn.
Hammas on varmasti kipeimmillään juuri nyt! Poiston jälkeen kaikki on ohi! Särkylääkkeet hoitaa jälkikivut eikä nekään välttämättä ole edes pahat. itse en tarvinnut särkylääkettä kuin ihan aluksi ehkä yhden tai muutaman?