Sattuu... lasinsiru jalkapohjassa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Eilen sain pienen lasinsirun jalkaan ja luulin saaneeni sen pinseteillä pois. Sinne on kuitenkin pienen pieni siru jäänyt, jota yritin saada neulan kanssa pois. Ei onnistunut ja nyt särkee jalka eikä sille pysty astumaan. Kuinkahan nopeasti alkaisi tulehtumaan ja tulisi ulos sieltä se siru?

kävin yksityisellä lääkärillä poistattamassa kun itselläni tapahtui vastaavaa. oli sen verran syvälle painautunut etten itse olisi kuunapäivänä sitä saanut pois. puudutuksen ja veitsen kanssa sitten kaivoi sen pois.

Mulla kun meni aikoinaan kantapäähän lasinsiru, niin eihän se sieltä itsekseen ulos tullut vaan piti mennä lääkäriin. No, lekurihan työnsi piiiitkän neulan kantapäähän ja voin paljastaa, että jonniin verran sattui :whistle: Ronkki ja kaivoi ja pyöritteli sitä neulaa, mutta siru ei tullu ulos. Lopulta antoi vaan lääkekuurin siihen :o Mun piti sit mennä yksityiselle lääkärille, joka sai sen sirun helposti pois. Kysyi missä lääkärissä kävin - kun kerroin, pyöritteli silmiään ja sanoi "jaa, no sitten ymmärrän" :/

Yritin viel kaivella mut sattuu vaan niin paljon ettei pysty. En nyt sit tiiä, onko siel ees mitään, koska siru on tosi pieni. Noi lääkärireissut kuulostaa aika kauheelta. Eikös se mädän mukana tulis ulos jos tulehtuu ? :(

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Yritin viel kaivella mut sattuu vaan niin paljon ettei pysty. En nyt sit tiiä, onko siel ees mitään, koska siru on tosi pieni. Noi lääkärireissut kuulostaa aika kauheelta. Eikös se mädän mukana tulis ulos jos tulehtuu ? :(

Mä olen se jolla meni lasinsiru kantapäähän. Kannattaa mennä lääkäriin, tarviit varmaan antibioottikuurin. En menis ite ronkkimaan, voi tulehtua vielä pahemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Mä olen se jolla meni lasinsiru kantapäähän. Kannattaa mennä lääkäriin, tarviit varmaan antibioottikuurin. En menis ite ronkkimaan, voi tulehtua vielä pahemmin.

Kai se on pakko lähtee päivystykseen huomenna. särkee yllättävän paljon

Yhteistyössä