Lennolla jonnekin kauas...

Sain viestin kaksi kertaa tapaamaltani kiertolaiselta, maita kiertävältä matkantekijältä. Viestissä hän muisteli tapaamisiamme ja tekojamme ja kertoi muistelun aina kiihottavan häntä ja pakottamaan masturbointiin. Päätin nyt hieman itsekin muistella viimekertaista tapaamistamme ja kertoa se tähän.



Lentokenttävilinä on aina viehättävää seurata ja miksipä ei olla myös osa sitä. Nyt vedin lentolaukkuani isossa tilassa ja kurkistelin puotien ja kauppojen sisäpuolle. Vantaa-Helsinki on hieno ja iso lentoasema ja siellä nyt vaeltelin. Olin työmatkalla joka suuntautuisi kauas, monen tunnin lennon päähän. Ympärilläni oli monen kirjavaa ihmistä, mutta en yhtään tuttua nähnyt. En edes ketään julkkista joita useinkin saattoi väen keskeltä bongata. Yhden henkilön luulin tunnistavani, mutta taisi olla vaan harhaa. Tällä henkilöllä oli vaatteet aivan toiset mitkä hänellä, johon olin aiemmin kaupungissa tutustunut ja hänen kanssaan aikaani viettänyt oikein mukavan ja muistorikkaan tunnin. Hän oli mies ja sanoi olevansa intohimoinen matkustelija. Häneksi siis luulin näkemääni jolla nyt oli siistit housut pukineena. Mukavasti kireät ja korostaen miehekkäitä pakaroita joihin huomioni kiintyi. Saattoi etupuoleltakin paljastua kiinnostavaa näkymää, mutta sitä en nähnyt, sillä johonkin vilinän sekaan hän katosi.

Lähtöportti oli läpäisty ja pitkä käytävä koneeseen kävelty laukku kolahdellen pyöriensä päällä perässäni. Istumapaikka löytyi helposti ja hieman ihmettelin miten kone tuntui olevan aika vaajaa ihmisistä. Nostin laukkuni ylös hyllylle ja mieleeni vilahti, ettei vaan nyt mitään sopimatonta näkyisi, sillä mekkoni helma ei kovin alas ylettynyt. Olin tuntevinani katseitten pistot reisilläni. Istuin sitten paikalleni ja odotin lähtöä. Käytäväpaikalla kun istuin, niin kurkin pitkin käytävää ja seurasin lentoemäntien touhuja. Touhut kielivät siitä, että nyt lähdettiin. Ovi sulkeutui ja emännät lähtivät tarkastuskierrokselle ja neuvomaan turvavyön kiinnityksistä ja pöytien ylösnostosta. Pitkää aikaa ei enää kulunut siihen kun kone nousi ja korvat lukkiutuvat.

Lento tulisi olemaan pitkä ja heti alussa oli tarjoiltu pieni ateriantapainen. Toinen tulisi sitten ennen perille tuloa. Istuin ja selailin lehteä kahvikupponen kädessä, kun käytävää pitkin tuli samainen mies jota terminaalissa olin vilkaissut. Nyt totesin, että sama hän oli joka kanssani sen tunnin oli kaupungin puistossa viettänyt. Hän pysähtyi viereeni enkä muuta tehnyt kuin siirsin polviani sivuun ja päästin hänet viereeni, sillä koko penkki oli vierelläni vapaana. Punastuin kai, ja olin tuntevinani niiden kukkien tuoksun jotka silloin päiviä sitten ympärillämme oli. Mies pujottautui editseni viereeni. Kasvojani melkein hipaisi se aiemmin arvelemani muhkura joka kiristi muuten hyvin istuvia housuja. Taasko alkaisi villit aatokset päässäni risteillä?

Juttelimme ja kerroimme suunnitelmista. Minä työkomennuksestani ja hän vaan matkasuunnitelmastaan. Nyt kerroin myös nimeni joka oli jäänyt kertomatta edellisellä kerralla ja niin myös hän. Tässä kutsun häntä vaan nimellä T. Muistelimme touhujamme edelliseltä tapaamiseltamme ja miten hauskaa oli ollut, ehkä hieman vallatonta, mutta kaikkiaan erittäin hauskaa. Ja tyydyttävää. T pisti kätensä reidelleni enkä sitä pois nostanut. Käsi liikkui hitaasti edes takaisin sileällä iholla ja minä vilkaisin hänen housujen edustaa. Mitäpä muutakaan olisi osannut tehdä. Lentoemäntä käveli ohi ja vilkaisi pienen hymyn kera. Aavisti varmaan, että jotain mukavaa oli tapahtumassa. Erotin hieman reisiäni ja kuiskasin T:n korvaan:
”Mulla ei muuten ole pikkuhousuja ollenkaan.”
T ikäänkuin jäykistyi ja käsi reidelläni pysähtyi. Sitten se laskeutui reisien väliin ja eteni kohti sykkivää pillua. Tunsin sormen häpyhuulilla ja kämmen painoi häpykumpua. Sormi tunkeutui syvemmälle ja olin märkä kuin suonsilmä, kuumempi vaan. Sormi liikkui painuen syvemmälle ja taas takaisin. T veti sen kokonaan ulos ja toi sen huulilleni jotka jo olivat hengästyksestä raollaan. Sormi oli hetkessä suussani ja maistoin itseäni. Taas painui sormi, kaksikin sisääni. Koneen valot alkoivat himmetä ja osin sammua kuten aina yölennoilla.
”Tuolla takana on pari penkkiriviä ihan tyhjänä, mennään sinne,” kuiski T. Livahdimme koneen takaosaan ja siellä ei ihmisiä ollut kuten T oli sanonut. En myöskään huomannut, että kukaan olisi liikkumistamme ihmetellyt.

Oli jotenkin vapautunut olo kun istuimme rinnakkain. Jalkani olivat avoinna ja T:n käsi seikkaili kuumassa sylissäni. Kohotin takamustani kun tunsin miten käsi työntyi pakaroitteni alle. Sormi ojentui niiden väliin ja tunsin sen painuvan ihan vähän pyllyaukostani sisään. T oli avannut sepaluksensa ja tuttu kulli huojui vapaana kiiltävä terska kutsuen huuliani ja kieltäni. Kumarruin ja imaisin kullin suuhun, syvälle nieluun. Panin suullani kullia. Kivespussi kastui valuvasta syljestäni ja T:n sormi painui syvävemälle pyllyssäni. Hämärä ympärillämme tuntui turvalliselle. Lentoemäntä käveli ohitsemme ja vilkaisi, mutta ei reagoinnut sen enempää kuin pienellä hymyllä. Jostain ilmestyi huopa vierellemme ja lentoemäntä palasi taas koneen keskikohdan asemapaikalleen. Levitimme huovan syliemme yli ja niin jatkui käsien kiivas toiminta toistemme elimillä. Välillä sukeltelimme alle ja annoimme kieliemme maistella toistemme makuja. Huovan alla tuntuivat kiihoittavat tuoksut. T laski housunsa alas ja niin sain suudeltavaksi ja nuoltavaksi kokonaisen miehisyyden valtakunnan. Puristelin palleja ja leikin kiveksillä. Imaisin yhden suuhuni ja tunsin kitalaessani sen muljahdukset. T imi ja suuteli pilluani. Hellästi hän imaisi klitorista ja sormi leikki pyllyssäni. Oli vaikeuksia pidätellä kiihkon kiljahduksia ja hillitä muutenkin kiimaisia liikkeitäni. Lentoemäntä käveli hitaasti taas ohitsemme ja mieleeni tuli, että saattaisi hän miellelään olla asemassani. Asia kiihotti tavattomasti, sillä nautin siitä, että joku katselee ikään kuin salaa intiimejä toimintojani. Esimerkiksi juuri rakastelua, pissimistä jne. Hieroin peukalolla T:n terskaa, painelin sen päätä ja minusta sen aukosta turskahti jotain. Maistoin ja sitähän se oli. Esispermaa, suolaista ja kuumaa, sitä kostuttavaa ihanuutta. Olisin voinut runkata T:lle orkut ja hän myös saade sen aikaan minulle, mutta halusin panna.

Takaosan wc vapautui ja luikahdin huovan alta sinne. Vilkaisin merkitsevästi kumppaniani. Odottelin veskissä ja hetken kuluttua oveen koputettiin. Avasin sen ja T astui sisään. Käännyin selin ja kumarruin kohti wc-kantta josta otin tukea. Hameen helma oli vyötärölläni ja tunsin miten T:n terska hyväli sykähtelevää pilluaukkoani. Se ei työntynyt sisään, vaan hieroi aivan suulla ja sai minut lähes hulluksi. Tunsin valuvani ja tunsin tuoksun mikä minusta lähti. Sitten syöksyi sisääni se odottamani vieras aina pohjaan asti. Se töytäisi kohdunsuuta ja olin lyödä pääni kopin seinään. T:n kädet leipoivat rintojani ja nipisteli nännejäni ja minä vastasin hänen työntöihinsä.
”Pane kulta oikein kovaa, niin että sattuu, ” sain vaivoin sanottua.
Paksu ja suonikas kulli teki työtään pillussani ja luisti hyvin. Kiitos ylettömän liukastusaineen erittyminen pillustani. Sitä valui alas reisille ja levisi myös T:n vatsalle joka jokaisella töytäisyllä osui märkiin pakaroihini. T:n sormet kävivät puristelemassa välillä klitoristani samalla kun kulli jyskytti pilluani. Hän oli kumartuneena ylitseni ja nojasi käsillään seinään johon olin aiemmin lyödä pääni.

Alkoi tuntumaan sille, että nyt laukean ja saan orgasmini. Sen huomasi myös T ja kuin kiriten hän kiihdytti tahtiaan ja laukesi sisääni. Siinä samalla kouristukset ja lantion kihelmöinti minulle kertoi, että olin myös orkun pauloissa. Tunne oli mahtava kun samalla tunsin miten T:n sormi tunkeutui taas pyllyyni. Se lisäsi räjähdyksiä sylissäni. Spermaa valui pillusta ja tippui irstaasti lattialle.

Irrottauduimme toisistamme ja hamuilimme käsipyyhkeitä. Laskeuduin kyllä ensin T:n eteen polvilleni ja otin märän ja spermaisen kullin suuhuni. Nuolin sen puhtaaksi ja suukottelin kivespussia. T alkoi siistiä itseään, huuhteli kullinsa ja seisoi pytyn äärellä. Puolijäykästä kullista suihkusi kova suihku ja silmät pyöreänä katselin. Kun suihku loppui otin kalun käteeni ja hieroin sormella sen päätä ja puristin alta virtsaputkea. Sain vielä pienen roiskahduksen aikaan joka levisi kädelleni. Teki mieli nuolaista ja sen teinkin. Suussa maistui suola. T lähti edellä pois veskistä ja minä jäin vielä panemaan itseäni kuntoon. Liruttelin pissat ja pesin alapääni kosteilla pyyhkeillä. Poninhäntä oli uudestaan kiristettävä ja hameen helmasta hinkattava spermaroiske pois. Olin taas matkakunnossa ja poistuin veskistä.

Matkustamossa olivat valot syttyneet ja lentoemännät valmistautuivat välipalan jakoon. T istui ja odotti minua ja siitä sitten lähdimme minun paikalleni. Loppumatkan T istuikin kanssani. Suukottelimme hieman ja ihmettelimme mahtaisimmeko koskaan enää tavata. Sattuisiko tämän matkailijan matkat koskaan enää risteytymään minun kulkureittieni kanssa.


Nyt tuli mieleeni, että olenkin nyt yksi maailman kymppikerholaisista.
 
Mielenkiintoinen tarina jo siksi, että taisin kerran olla lennolla, jossa kymppikerho sai pari jäsentä lisää. Istuin aika takana ja taaimmaisessa penkissa oli jäsenyyshakemus käynnissä. Ai että olin kateellinen.
 

Yhteistyössä