Sattupa tossa pikku katastrofi vauva sylissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilmalento
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="oooo";26454798]Ihmeen hymyilevästi kuittaat asian ap, lähinnä oot ihmeissäs omista polvista... Huh huh.
Ja juu, mullakin kulkee vauva kainalossa hela tiden, mutta kyllä mä nyt sen verran sen olemassa olon tiedustan, etten rupea kiipeilemään vauva sylissä. Jessus.[/QUOTE]

ööö... siis pitäskö mun itkeä ja purkautua ja huutaa vielä tapahtuman jälkeenki sitä että mitä meninkään tekemään... Siis mä karjuin jo sillon ku se tapahtu ja vauva säikähti. Eihän sen jälkeen juuri auta ku laskea vauva alas ja yrittää relata ittensä, että pystyy taas huolehtimaan vauvasta. Ja mulla järkytys sattuu vaan purkautumaan tärinänä ja helpottuneena "nauruna". Siis ehken mä välttämättä oo mitään ammattivalittaja-tyyppiä, ainakaan aina. Mä siis oon erittäin helpottunut siitä, että vauva säästy kolhuitta! Eikä tosiaan itkenyt kun 2 minuuttia.

Ihan selvennykseksi vielä: oon viikon tässä putkeen valvonut, ku vauva flunssassa ja yskii yöt. Että ei sitä OIKEASTI vanhemmat aina oo supervirkeitä, vaikka muuta täällä esittäisitte. Provoja ne, jotka väittää ettei ikinä tee virheitä. Lapsi sylissä tai ilman. Kuvitelkaa, mä sentään pystyin hädässäkin suojelemaan mun lasta! (vaikka olikin oma vikani, niin silti!!)

[QUOTE="pop";26454886]Ei täällä kukaan tuskin väitä, etteikö kellekkään olisi sattunut yhtä sun toista väsymyksessä (itse olen kaatunut vauva kantorepussa...) tai muuten, mutta se miten kepeästi ap ottaa tuon vähän...noh, ihmetyttää ja no, jätän sanomatta. o.O[/QUOTE]

Ja sä varmaan itkit ja märisit seuraavat 7kk kun kaaduit vauva rintarepussa? Tiiätkö, tostakin voisin haukkua sua, jos olisin yhtä ilkeä kuin sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26454889:
ei noin tyhmää ihmistä olekaan että kiipeää vauva sylissä jakkaralle. provohan tää on

Kiitos viisikymppinen isoäiti. Nikkisi taitaa olla provo, luulisi viisikymppisellä isoäidillä olevan VÄHÄN enemmän viisautta ja elämänkokemusta. Vaikutatte nimittäin useimmat kuin pikkulapsilta...

Ei hän nyt niin kovin keveästi sitä ottanut silloin kun se tapahtui. Ihmisillä on tapana jälkikäteen joko vähättelemään tai paisuttelemaan tapahtumia, riippuen mikä on tilanteeseen nähden parempi.

Tässä tapauksessa on parempi vähätellä ettei kovin pahaa traumaa jää.

Olen nähnyt busseissa äitien lentelevän vauvojensa kanssa, kun ovat ottaneet vauvansa vaunuista siirtyäkseen jonnekin peräpenkille istumaan ja pysäkin lähestyessä takaisin vaunuille. Onneksi kertaakaan ei ole mitään vahinkoa kuitenkaan vauvoille sattunut, vaikka äidit ovat melkoisen ikävän näköisesti kolhineet itseään penkkeihin.

Aina ei aivot jaksa toimia tarpeeksi, jotta ymmärtäisi välttää joitain toimia ja tilaisuuksia.

Aamen. Näinpä.

[QUOTE="qwerty";26454946]öööö... no arvaa ? :D on kyllä :D
Ei kukaan voi olla noin tyhmä ???? ei kukaan kipee kaapeille vauva sylissä.[/QUOTE]

no nyt tapasit ensimmäisen. :)