[QUOTE="oooo";26454798]Ihmeen hymyilevästi kuittaat asian ap, lähinnä oot ihmeissäs omista polvista... Huh huh.
Ja juu, mullakin kulkee vauva kainalossa hela tiden, mutta kyllä mä nyt sen verran sen olemassa olon tiedustan, etten rupea kiipeilemään vauva sylissä. Jessus.[/QUOTE]
ööö... siis pitäskö mun itkeä ja purkautua ja huutaa vielä tapahtuman jälkeenki sitä että mitä meninkään tekemään... Siis mä karjuin jo sillon ku se tapahtu ja vauva säikähti. Eihän sen jälkeen juuri auta ku laskea vauva alas ja yrittää relata ittensä, että pystyy taas huolehtimaan vauvasta. Ja mulla järkytys sattuu vaan purkautumaan tärinänä ja helpottuneena "nauruna". Siis ehken mä välttämättä oo mitään ammattivalittaja-tyyppiä, ainakaan aina. Mä siis oon erittäin helpottunut siitä, että vauva säästy kolhuitta! Eikä tosiaan itkenyt kun 2 minuuttia.
Ihan selvennykseksi vielä: oon viikon tässä putkeen valvonut, ku vauva flunssassa ja yskii yöt. Että ei sitä OIKEASTI vanhemmat aina oo supervirkeitä, vaikka muuta täällä esittäisitte. Provoja ne, jotka väittää ettei ikinä tee virheitä. Lapsi sylissä tai ilman. Kuvitelkaa, mä sentään pystyin hädässäkin suojelemaan mun lasta! (vaikka olikin oma vikani, niin silti!!)