"Sateenvarjotaittuvat" matkarattaat työntöaisalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reissuun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reissuun

Vieras
Onko tämmöisiä olemassa nykymallistossa tai missään vanhemmissa mallistoissa? Eli haussa mahdollisimman pieneen tilaan taittuvat rattaat, joissa kuitenkin olisi yhtenäinen työntöaisa. Kuomu ja 5-pistevaljaat olisivat myös hyvä juttu, kun pitäisi aika pientä kyyditä. Esim. tämmöiset näyttäisivät tosi hyviltä, jos vain olisi kunnon työntöaisa kahden erillisen kädensijan sijaan: Matkarattaat mustat, Esprit (Vantaa) 35.00 € - Lastenvaunut, -rattaat ja -istuimet - Lastentarvikkeet - Huuto.net

Tässä oikeastaan ainoat, mitä Suomen markkinoilla on: http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=116&products_id=556

Ihan ok rattaat, ei nyt voi ihan mihinkään Peg Peregoihin verrata, mutta plussaa on, että menee tosi pieneen tilaan, yhtenäinen aisa ja selkänojakin menee suht alas. Meillä ei siis ole noita, mutta harkittiin.

Kiitos, näyttäisivät just semmoisilta kuin tarvitaan. Hassua, että tarjonta on sitten noin olematonta. :O Noillakin on ihan hintaa ja kakkosrattaiksi auton perään oltaisiin hankkimassa.

Kiitos, näyttäisivät just semmoisilta kuin tarvitaan. Hassua, että tarjonta on sitten noin olematonta. :O Noillakin on ihan hintaa ja kakkosrattaiksi auton perään oltaisiin hankkimassa.

Hitsi, millon ois reissu?
Meillä on tommoset, ja mietitään että pitäskö myydä. Meillä siis kohta vuoden takakontissa olleet. Käytetty ehkä sen 20 kertaa. Luulen kyllä että mies ei vielä suostu myymään. Tyttö on 2v 3kk ja ehkä pikkuhiljaa siirtymässä pois rattaista.
Paljonko sä maksaisit sitten käytetyistä?

Muoks. sekoilen, siis millon ois tarvetta? hetikö? mistähän luin että reissu?! :O

Viimeksi muokattu:
Cybex Callisto on juuri sellainen. Lisänä vielä 5-pistevaljaiden pikasäätö samalla tavoin kuin turvaistuimissa yhdestä napista vapauttaen. Pikku Hurmuri on ainakin myynyt sitä.

No voi hitsi, muuten ois kyllä tainnut tulla kaupat. :) Ehdottomasti yhtenäinen aisa, mulla menee muuten hermot.

Harmi, pistä yksäriä jos muutat mielesi. Ei ole nimittäin kauhean huterat työnnellä, vaikka kaksi aisaa onkin. Mä usein työnnän yhdestä vain. Ja kävelytän välillä vielä koiraa vierellä. Mutta ymmärrän kyllä.

Auts, on Cybexeilläkin hintaa, mutta hyvän näköiset nekin. Ei nyt ihan sateenvarjorattaisiin viitsisi vauvaa laittaa, eikä tavalliset Carenat tms. taitu koviin pieneen tilaan. Onkohan mulla kallis maku vai mikä tässä on vikana? :D

Harmi, pistä yksäriä jos muutat mielesi. Ei ole nimittäin kauhean huterat työnnellä, vaikka kaksi aisaa onkin. Mä usein työnnän yhdestä vain. Ja kävelytän välillä vielä koiraa vierellä. Mutta ymmärrän kyllä.

Oolrait, pistetään muistiin. Saatetaan käydä jossain lastentarvikeliikkeessä räpeltämässä ja ehkä mielikuva muuttuu. Esikoisesta taisi jäädä traumat, kun jotain rimpularattaita yritti työntää yhdellä kädellä yhdestä aisasta. :)

Cybex Callisto on juuri sellainen. Lisänä vielä 5-pistevaljaiden pikasäätö samalla tavoin kuin turvaistuimissa yhdestä napista vapauttaen. Pikku Hurmuri on ainakin myynyt sitä.

Mun makuuni tosi rumat, mutta kyllä niistä varmaan useimmat tykkää :)
Jotenkin halvan oloiset, vaikka hinta oli huima.

Oolrait, pistetään muistiin. Saatetaan käydä jossain lastentarvikeliikkeessä räpeltämässä ja ehkä mielikuva muuttuu. Esikoisesta taisi jäädä traumat, kun jotain rimpularattaita yritti työntää yhdellä kädellä yhdestä aisasta. :)

Jep, ei ole mihinkään yleiseen myyntiin menossa vielä hetkeen, että ilmoittele jos tulet uusiin aatoksiin :)
taisi osua meidän sijaintikin sitten ihan hyvään paikkaan.

Minkä ikäinen teillä on matkalle lähdössä? Olisiko kantoliina ratkaisu ongelmiinne, tai mahdollisesti vaikka kantoreppu, mulla ois niitäkin :D

Auts, on Cybexeilläkin hintaa, mutta hyvän näköiset nekin. Ei nyt ihan sateenvarjorattaisiin viitsisi vauvaa laittaa, eikä tavalliset Carenat tms. taitu koviin pieneen tilaan. Onkohan mulla kallis maku vai mikä tässä on vikana? :D

Jos ihan pienelle olet ostamassa, niin täytyy sanoa, että nuo Moonweltit ei ehkä ole sopivimmat. Niiden istuinosa on aika iso ja jalkatukea ei saa säädettyä. Toki sitten niihin mahtuu isompi lapsi pitkään. Meillä harkittiin 4,5kk vanhalle ulkomaanreissua varten ja päädyttiin Peg Perego Si rattaisiin. Kyllä niitä pienen vauvan kanssa varsinkin sen muutaman askeleen työntää yhdellä kädellä, kun ovat muuten hyvät ja tukevat rattaat. Saa sen kännykän räplättyä taskusta tai muuta pientä yhdellä kädellä.

Yhteistyössä