KOTIDOPPLER? Onko hyvä ostos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammamia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse tykkäsin kauheasti ja isommatkin lapset pääsivät kuuntelemaan vauvan sydänääniä ja potkuja. Oli juuri tuo laite ja hyvä oli.

Ja itsellekkin tuli rauhallinen olo kun tiesi että vauvalla on kaikki hyvin.

On silloin, jos vauvan liikehdintä epäilyttää. Mut jos kovin pitkään on liikkumatta, kannattaa silti olla yhteydessä äitipoliin.

Mutta kyllä mä ekan raskauteni aikana käytin tuota erittäin paljon. Tokassa ei niin tarvinnu, kun pikkumies veti semmosta rallia alusta loppuun mahassa eikä ollut epäilystäkään siitä, liikkuiko vai ei.

Mulla oli tuollainen ja tuli aika paljon kuunneltua ennen kuin aloin liikkeitä tuntemaan. Myöskin kun oli 32-viikolla verenvuotoa, kuuntelin mielenrauhani vuoksi usein sydänääniä. Suosittelen.

itse kans ostin huutiksesta,25e maksoin,ei sitä niin hirveästi tullut käytettyä,mutta antaa kyllä mielenrauhan jos vauva liikkuu vähemmän niin voi itse varmistaa että sydän lyö

eiks sitä sanota et se stressaa lasta.

Keskity nyt niihin isompiin lapsiin, kyllä se sieltä tulee, elävänä tai kuolleena.

Mihin autoon muuten saat mahtumaan kaikki?

eiks sitä sanota et se stressaa lasta.

Keskity nyt niihin isompiin lapsiin, kyllä se sieltä tulee, elävänä tai kuolleena.

Mihin autoon muuten saat mahtumaan kaikki?

siinä sitä on oikeen järjenjättiläinen suutaan aukomassa. doppleri ei todellakaan stressaa lasta. etsi meille sellanen tutkimus jossa näin väitetään? :D eikä riitä mitkään omat havainnot kuinka sikiö alkaa potkia kun doppler laitetaan mahalle.

niin ja nuo kaks muuta asiattomuutta..en vaivaudu edes kommentoimaan niistä mitään.

Minulla ei Angel Sounds -doppler toiminut, tai siis vaikka tunsin vauvan liikkeet jne. en koskaan saanut sydänääniä kuulumaan. Kaikenlaista kohinaa ja muuta kuului, muttei sydäntä.

Yhteistyössä