Peesaan! Tosin melkein sama matka meiltä Raumallekin on, mutta on vähän vieraampi kaupunki vaan ajaa...Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 12:53 Lilja04 kirjoitti:Pori käy minulle ehdottoman hyvin!!!!!
Jassoo, tässä onkin kyse biletyksestä.Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 17:03 Eufrosiina kirjoitti:Ja minä voin lähtee messiin jos mennään Raumalle (ja ajankohta sopii) mut Poriin en.. ja tää oli aivan fiilispohjalta lähtösin oleva mielipide.. ei jaksa Porissa bilettää..
No jos mä lähden tapaamiseen niin oletan et se on biletys.. mihinkään lapset ja äidit hommeliin en jaksa (sori vaan) kun mä en vaan oo sellasta äitityyppiä joka jaksais istuskella mammapiireissä sen enempiä ja mä olen töissäkin nykyään ja mun lapsi on iso ja sillä omat juttunsa.. Sori jos oletin omiani ja ajattelitte jotakin muunlaista.. mä ajattelin vaan heti omasta lähtökohdastani vapaailtaa biletyksen merkeissä!!Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 22:50 Lilja04 kirjoitti:Onko siis kyse biletyksestä???? Ku ei oo missään mainittu???
Mä niinku aattelin että nähtäis alkuillasta, syötäis jossain rauhassa ja tutustuttais ja sitten bilettämään ne jotka haluaaAlkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 00:04 Eufrosiina kirjoitti:\No jos mä lähden tapaamiseen niin oletan et se on biletys.. mihinkään lapset ja äidit hommeliin en jaksa (sori vaan) kun mä en vaan oo sellasta äitityyppiä joka jaksais istuskella mammapiireissä sen enempiä ja mä olen töissäkin nykyään ja mun lapsi on iso ja sillä omat juttunsa.. Sori jos oletin omiani ja ajattelitte jotakin muunlaista.. mä ajattelin vaan heti omasta lähtökohdastani vapaailtaa biletyksen merkeissä!!Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 22:50 Lilja04 kirjoitti:Onko siis kyse biletyksestä???? Ku ei oo missään mainittu???
Minusta se syöminen on osa bilettämistä, sen jälkeen pubikierros ja lopuksi yökerho.. tällanen on yleensä se mun bileilta silloin kun harvoin mihinkään pääsen! Mä tykkään olla menossa kunnolla sit kun kerran naamani maalaan ja kampauksen väsään..Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 10:49 Lilja04 kirjoitti:\Mä niinku aattelin että nähtäis alkuillasta, syötäis jossain rauhassa ja tutustuttais ja sitten bilettämään ne jotka haluaaAlkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 00:04 Eufrosiina kirjoitti:\No jos mä lähden tapaamiseen niin oletan et se on biletys.. mihinkään lapset ja äidit hommeliin en jaksa (sori vaan) kun mä en vaan oo sellasta äitityyppiä joka jaksais istuskella mammapiireissä sen enempiä ja mä olen töissäkin nykyään ja mun lapsi on iso ja sillä omat juttunsa.. Sori jos oletin omiani ja ajattelitte jotakin muunlaista.. mä ajattelin vaan heti omasta lähtökohdastani vapaailtaa biletyksen merkeissä!!Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 22:50 Lilja04 kirjoitti:Onko siis kyse biletyksestä???? Ku ei oo missään mainittu???
En siis mitenkään vastaan ole pikku bilettämistä :kieh:
Ajattelin vaan kysyä kun ei ole mitään mainintaa ohjelmasta, jos eka mentäis syömään niin sellaisetkin varmaan tulis jotka eivät sitten enään bilettään mene....
Mitä mieltä väki on???????