Kiitos ihanat naiset vastauksista ja kiinnostuksen osoituksista ""vanhaa"" kohtaan.
Olen ""tallannut"" suomea ja maailmaakin mielestäni riittävästi.
Toivon ystävän-rakkaan, mitä tulisikaan, asuvan mahdol. lahellä. pelkästään käytännön syistä.
Olen ollut ""muuttolintu"" Täällä olen asunut nelisen vuotta-muuttanut ""etelästä""
Postinumeroni 28100
Härreguud! ei kovin kaukana ei, mun postinumero 28130!
Pikkuinen ja pippurinen, sanovat ystävät,entä sun kokosi,toivottavasti alle kaksi metriä? (Mä olen tosi pieni )
Ei voi olla totta!
Olen 176, tai olin kai hiukan ikä painanut lyttyyn.
Painoni joku 72 kg, ehkä.
28130 on aika laaja alue.
Onko SP osoitetta, voisin kirjoittaa enemmän itsestäni, vaikka olen aika huono ""myymään"" itseäni!
Usko pois, meillä useimmille tunteellisen tai uskollisen satakuntalaisen käsite on vielä tuntematon käsite! Satakuntalainen on surkea tosikko ja tylsimys, maan (tai maailman) taantumuksillisimman alueen edustaja(t). Esimerkinä Pori! Hävetkää satakuntalaiset, teitä on (valitettavasti) edellen päättävässä asemassa. Onko mainenne enää pelastettavissa.
Kävin kahdesti. Mä en ymmärrä mitä olis pitänyt tehdä. En löytänyt ""Yhtään"" Pikkuista sori. Ammattini on ohjelmointi, mutta en käy koskaan vast. sivuilla en tiedä miten ne toimii
Ensiksi, kirjaudut sisään jollain nikillä, ja sitten vaan odotat. vai ohjelmoija,olet ""yliviisas"" näin yksinkertaisiin juttuihin,tai sitten leikit vaan
Moikka !
No mä yritän vielä! Älykkyydestä kun tuli puhe ÄO:ni on yli 147 tiedät varmaan mitä merkitsee. En vaan käy ko. sivuilla. Tehty kömpelöksi. Varmaankin palvelemaan keskiverto ihmisiä.
Ei auttanut. Ei hyväksynyt mun juttuja, ja mä en mielelläni anna tietojani yleiseen jakeluun. Onko tää nykyään näin lapsellista puuhaa?
Hauskaa jatkoa kumminlin.
Moi!
tähänkö tämä jutu kaatu,kun en päässyt joillekkin idiiootti sivuille vaikka kolmsti yritin. En halua ilmoittaa tietojani minnekkään, pitäis olla helpompi keino yhteyden pitoon. No ei se uusi juttu ole idiootit hallitsee maatamme.
Moi Pikkuinen!
Kyllä voi olla vaikeeta. Se suomi 24 täys ""susi"" en päässyt siellä mihinkään. Yritin kirjautua, mutta kysyttiin melkein kengän numeroakin, enkä halua tietojani levitellä.
Kirjoita pomur@luuku.com.
Vastaa tänne, ole kiltti!