Satakunnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40-50v. ihanat naiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tuo nyt voi niin vaikeaa olla,kirjautua chatsivulle. ei siellä mitään kysellä,oman nickin keksit ja klikkaat ""sisään"",siinä se. Olin siellä yöllä kauan,odotin,turhaan.

Hei ""naapuri"",ei se mikään paska ole,et kai hallitse koneita :)
Sinähän kirjoitit tänne- on hullua antaa osoitteensa ja nyt annoit,jos kirjoitan siihen erotatko minun muiden ""ihailijoiden"" joukosta? ;)

Olen lähimmät 7 vuotta elännyt ""koneilla"" tehnut ohjelmia!
Eli luulen hallitsevani koneet. Jos joku systeemi on kömpelö, niin mulla ei ole aikaa tapella sen kanssa.
Se on ""paska"" kömpelö ja epäselvä. Kävin siellä äsken ja jätin nimimerkin-en saanut mitään auki, enkä löytänyt sinua.
Kirjoita vaan, ei niin korneja voi olla jotka käyttäisi nimimerkkiäsi ja kerro Porista asioita joita nuijat ei voi tietää.
Kyllä tunnistan sinut ""pikkuinen"":))))))
PS. ilm. täälä jos kirjoitat.

Hei
Minusta sinulla oli kaunis aloitus. Pyysit ensisijaisesti keskusteluseuraa, kohteliaasti ja fiksusti. Ihmettelen, millaisia vastauksia sait! Oli pakko lukea koko viestiketjusi läpi. Chatit ovat reaaliaikaisia, siksi sinua sinne haluttiin. Itse en chattaile, mutta joskus lueskelen keskusteluja. Olen nainen alle 50v ja tulin sattumalta näille sivuille. Elämänjanoinen :))

Kiitos viestistäsi! On ilo havaita, ette tälläkin palstalla on fiksuja ihmisiä. On totta että tietyt vastaukset oli mitä oli, mutta kirjoitustaito ja asiallinen kirjoittaminen on nykyään monelle ylivoimaista. Olet varmaan pannut merkille tietynlaisia aloituksia ja varsinkin miehiltä. Naisia aliarvostavia, ihmettelen sitä, koska hekin ovat naisesta tähän maailmaan tulleet :))

Hei
Minun mielestäni on aika vähän ns. fiksuja aloituksia, kuten sinun oli. Olin joskus chatissa ja tuntui kuin se olisi ensiksikin sisäpiiripaikka ja toiseksi seksinhakupaikka. Eikös se ole seuranhakupaikka. Ihan kuin joillakin olisi kamala kiire saada seksiseuraa siltä seisomalta. Kun sanoin siellä, että en ole ensisijaisesti seksiseuraa hakemassa, vaan jutteluseuraa ja ihmistä, vastaaminen loppui ja aika harva edes moikkasi mennessään. Sitten aloin pistää heille viestejä, että jokin moikkaus olisi ollut paikallaan, ettei tule turhaan odoteltua, vastaako kyseinen vielä jotain.

En ole tosiaan ennen ollut täällä ja pikkasen piti etsiskellä, että missäs satakuntalainen olikaan. Kiinnosti, oletko lukenut viestini. Kirjoitan tosi harvoin kommentteja keskusteluihin, joten kai sitten nykyisin luen aika vähän aloituksia. Sait minut kirjoittamaan, vaikka vähän aiheen vierestä vastaankin, heh. Olet aarre! Harva mies ajattelee tavallasi. Näet naiseuden kauniina. Olet varmaan oikeassa: monista aloituksista paistaa naisten aliarvostaminen. Naiset tuntuvatkin olevan kuin puolustuslinjalla heti kättelyssä? :))