Sarjassa kauniita rakkaustarinoita: Salla 33 v rakastui isänsä ikäiseen kuusikymppiseen mieheen 🥰

Poimintoja:

”Salla, 33, rakastui kuusikymppiseen

– Lauri kohtelee minua kuin prinsessaa, saan olla millä tuulella tahansa ja Lauri ymmärtää aina, Salla iloitsee. Lauri on Sallan isän ikäinen mies ja Sallan elämän rakkaus

Vain alle viidellä prosentilla suomalaisista on ikäeroa kumppaninsa kanssa edes kymmenen vuotta, saati lähes 30 vuotta. Näin isot ikäerot ovat tilastojen mukaan äärimmäisen harvinaisia.

Se ei estänyt Sallaa, 33 vuotta, rakastumasta Lauriin, 60 vuotta.

Kaiken lisäksi heidän rakkaustarinansa alkoi varsin vanhanaikaisella tavalla: yhteisessä lavatanssiharrastuksessa. Salla oli aluksi varattu nainen.

– Ollaan tiedetty toisemme monta vuotta lavatanssien kautta. Lauri tiesi parisuhteestani ja tein heti selväksi että tanssia voidaan, muuta ei, Salla aloittaa.

– Kerran sitten sanoin Laurille tansseissa, että nyt tuli muuten ero.

Lauri pyysi Sallaa sen jälkeen moottoripyöränsä kyytiin ajelemaan, lähinnä ystäväpohjalta.

– Kannatti lähteä, Salla nauraa.

Salla kertoo rakastuneensa Laurin käytöstapoihin ja ”herrasmiesmäisyyteen”. Kun suhteen säännöt oli tehty selviksi, Salla koki heti saavansa olla suhteessa täysin oma itsensä.

– Lauri kohtelee minua kuin prinsessaa, saan olla millä tuulella tahansa ja Lauri ymmärtää aina, Salla hymyilee.

Lauri taas rakastui Sallan iloisuuteen ja reippauteen.


-(Aivan kuin Annie ja setis monessa suhteessa) huom!-

Lauri arvelee, että ikä on tuonut mukanaan viisautta, mitä tulee naisten kohtelemiseen.

– Voin sanoa, että olin eri mies 30 vuotta sitten. Ikä on tuonut mukanaan jotain oppia. Nykyään on mukavaa olla toiselle huomaavainen, silloin saa saman verran arvostusta takaisin itsekin. Nuoret miehet eivät tällaisia osaa, hän pohtii.

– Pitäisi laittaa nuoremmat pojat Laurin kouluun, Salla huomauttaa.

*Alepan purkauksia taas ootellessa, kun hän jälleen ”sivuutti ketjuni* 🤣

 
Mulla vain 8 vuotta nuorempi. Pitäiskö päivittää?
No ei missään nimessä, jos rakkaus kukoistaa. Vai onko sinusta teillä isoja ongelmia?

Itse en siis ollut nuorta naista metsästämässä. Olin jotain pari vuotta muutamissa sinkkuryhmissä, tapailin ehkä kymmenkuntaa suomidaamia 40+ … yksi 70 v. Ei vaan kolahtanut kummillakaan osapuolilla. Ja sitten kävi niin että tapasin Annien sattumalta kotini lähellä kun hän käveli tiellä. Ja siitä se sitten pikkuhiljaa lähti kun hän pyysi saada minut Facebook kaverikseen. No minähän suostuin tietysti heti 😍
 
Ennakoi tuleva tilanne. Tällä palstalla on jo ruuhkaa mielikuvitusnaisten
kanssa seurustelijoista. Ei pidä juoda liikaa keltaista Jaffaa ettei käy kuin ketjun aapeelle.
*Alepan purkauksia taas ootellessa, kun hän jälleen ”sivuutti ketjuni*

Siinä maha, missä painitaan 🤣🤣🤣 <—— huutonaurua

Etkö sinä noloista noloin palstalainen millään huomaa että jäät päivittäin kiinni montakin kertaa valheistasi? 🙄

Toistan taas ehdotukseni, rekkaudu ja laita tuntematon sähköpostiosoite itsestäsi niin lähetän sinulle kivoja kuvia Anniesta (kasvot blurrattuna). Ei nyt tietenkään mitään härskejä mutta kuitenkin jotain. Vaikkapa se talvinen minimekkokuva jollaista et usko olevan edes olemassa. Se on tosi kiva kun hänellä on minimaalisen lyhyt jouluinen virikemekko miehille ja valkoiset Stay-upit. Hän vielä seisoo lumisella pihalla ja heittää lunta ilmaan 😍
 
vierailija
No ei missään nimessä, jos rakkaus kukoistaa. Vai onko sinusta teillä isoja ongelmia?

Itse en siis ollut nuorta naista metsästämässä. Olin jotain pari vuotta muutamissa sinkkuryhmissä, tapailin ehkä kymmenkuntaa suomidaamia 40+ … yksi 70 v. Ei vaan kolahtanut kummillakaan osapuolilla. Ja sitten kävi niin että tapasin Annien sattumalta kotini lähellä kun hän käveli tiellä. Ja siitä se sitten pikkuhiljaa lähti kun hän pyysi saada minut Facebook kaverikseen. No minähän suostuin tietysti heti
Ei muita ongelmia kuin se et muija vanhenee.
 
vierailija
Tämä palsta oli ainakin 20 vuotta sitten "mammapalsta".

Nyt täällä kirjoittelevat nuoremmat ja vanhemmat miesoletetut fantasioineen ja toiset toki varmasti ihan oikeasta elämästäänkin.

Ei toki ole teiltä kiellettyä täällä olla, mutta miten ihmeessä päädyitte perhesivustolle? Itse löysin tänne tieni, kun aloin odottaa esikoistani. Muuten en näe, että minulla olisi ollut minkäänlaista tietoa edes tästä palstasta, vaan ihan eri intressit.

Mielenkiintoista sinänsä, miten kukin löytää "omanlaisensa" foorumin.
 
vierailija
Tämä palsta oli ainakin 20 vuotta sitten "mammapalsta".

Nyt täällä kirjoittelevat nuoremmat ja vanhemmat miesoletetut fantasioineen ja toiset toki varmasti ihan oikeasta elämästäänkin.

Ei toki ole teiltä kiellettyä täällä olla, mutta miten ihmeessä päädyitte perhesivustolle? Itse löysin tänne tieni, kun aloin odottaa esikoistani. Muuten en näe, että minulla olisi ollut minkäänlaista tietoa edes tästä palstasta, vaan ihan eri intressit.

Mielenkiintoista sinänsä, miten kukin löytää "omanlaisensa" foorumin.
Kaksplus av-palstaan on yhditetty lähivuosina kahden aikakausilehden keskustelupalstat. Isosta kirjoittaja- ja lukijajoukosta vain muutama on jatkanut tällä palstalla kirjoittamista ja viihtymistä.
Muita syitä kuin kiusaaminen ja härnääminen en keksi mainitsemiesi miesoletettujen tällä palstalla roikkumisen syiksi. He saavat siten päivän annoksensa dopamiiniaddiktioonsa.
 
  • Vihainen
Reactions: setis
Tämä palsta oli ainakin 20 vuotta sitten "mammapalsta".

Nyt täällä kirjoittelevat nuoremmat ja vanhemmat miesoletetut fantasioineen ja toiset toki varmasti ihan oikeasta elämästäänkin.

Ei toki ole teiltä kiellettyä täällä olla, mutta miten ihmeessä päädyitte perhesivustolle? Itse löysin tänne tieni, kun aloin odottaa esikoistani. Muuten en näe, että minulla olisi ollut minkäänlaista tietoa edes tästä palstasta, vaan ihan eri intressit.

Mielenkiintoista sinänsä, miten kukin löytää "omanlaisensa" foorumin.
Kiva kun naispuolinen harmaa kirjoittaa ketjussani asiallisesti 👍

Ja mitä tulee asiattomuuksiin niin kyllä me kaikki tiedämme kuka naisoletettu täällä häiriköi jatkuvasti vähän joka ketjussa. Todella suuri harmi että se Anna lopetettiin koska siellä ollut tunnettu häirikkö raivoaa ja dissaa mustia ja harmaita nyt täällä aamusta iltaan.

Ja sitten itse asiaan. Itseltä lähti aikoinaan kaksi foorumia alta pois kun ne lakkautettiin. Viimeisenä Iltalehti. Sen jälkeen totesin että Vauva on syvältä koska sieltä poistetaan älyvapaasti asiallisetkin ketjut, se on myös aivan liian suosittu että uudet ketjut häviää kakkossivulle sekunneissa. Ja suositut ketjut ovat niin massiivisia ettei edes eläkeläisellä ole aikaa niitä selailla jos ei nyt ihan alusta asti ehdi mukaan.

Tämä on persoonallisin, asiallinen moderointi eikä liian suosittu. Siksi.

Ja sitten vastakysymys, mikseivät mammat enää täällä kirjoittele entiseen malliin?
 

Yhteistyössä