Sarda-merkkinen polkupyörä, mitähän tuli ostettua?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Ongelmia tulee varmaan siinä vaiheessa ku pyörä menee rikki ja sitä yrittää viedä korjattavaksi jonnekin pyöräkorjaamoon. Siellä eivät korjaa noita halppis pyöriä.
Ihan yhtä lailla korjaavat, oli merkki mikä tahansa. Tai kannattaa viedä vähemmän elitistiseen korjaamoon jos ei ensimmäiseen kelpaa.
 
Nameless
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hobbyhallin merkki. Ei mun kokemusten mukaan kovin laadukas, mutta eiköhän ihan kuitenkin menettele.
Ei kyllä munkaan kokemusten mukaan ole kovin laadukas. Heti ekan viikon jälkee siitä väänty etuhaarukka, poljin lähti irti, satula lähti kävelemään ja loppujen lopuks koko pyörä on nyt romuttamolla
 
vieras
mulla on hyviä kokemuksia. Ollut 9 vuotta käytössä. Ja hyvin kulkenut. Eikä vieläkään mitään vikaa. Vaihteet ja jarrut toiminut hyvin. Paljon kuitenkin sillä kesässä polkenut! Hyvä ostos!
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Nameless:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hobbyhallin merkki. Ei mun kokemusten mukaan kovin laadukas, mutta eiköhän ihan kuitenkin menettele.
Ei kyllä munkaan kokemusten mukaan ole kovin laadukas. Heti ekan viikon jälkee siitä väänty etuhaarukka, poljin lähti irti, satula lähti kävelemään ja loppujen lopuks koko pyörä on nyt romuttamolla
:eek:
Mitä sä olet sille fillarille tehnyt :snotty:
 
vieras
suosittelen tosi hyvä pyörä. Mulla ollut jo liki 10v. Olen sillä lapsiakin kuskannut istuimessa ja hyvin kestää. Ei oo tehty sille juuri mitään muutakkun kumit kerran vaihdettu. Ei oo ollut mitään ongelmia. vaihteet toimineet vaikka on kuitenkin 21 vaihteinen.
 
vieras
Myös mulla on ollut sellainen jo useamman vuoden. Ja oikeastaan ainut "vika", et siinä ei ole kiinteää lukkoa ja sit puntit tulee housuista rasvaan kun ei oo ketjusuojaa.
 
surkea
Paljonko sä ap siitä maksoit? Toivottavasti et kauheasti..

Mulla itelläni on ollu Sarda-maastopyörä, juuri Hobbarista tilattu. Maksoi n. 300 euroa (28-tuumainen) mutta on kyllä ollu maailman surkein pyörä IKINÄ!! Ei sillä päässy edes kunnolla eteenpäin, niin paska se oli. Lopulta meni hermot ja myin sanomalehti-ilmoituksella pois, pyysin lähes uudesta pyörästä 60 euroa. Enempää en kehdannut pyytää, koska pyörä oli niin paska. Se menikin onneksi jollekin lapselle kakkospyöräksi, ei käsittääkseni jokapäiväiseen käyttöön.

Pyörän ulkonäössä ei ollut vikaa ja se saattoikin hämätä - päällisin puolin pyörä näytti siistiltä ja kalliilta, mutta muuten oli täyspaska.
 
Anne
Ostin vuonna 2002 Sarda pyörän itselleni ja tällä hetkellä jarrut rikki, etu ja takavanne vääntyy vaikka on käyty korjaamolla kormassa. Osat ruostuneet jne. En voi siin suositella kenellekkään. Kyllä polkupyörän tulisi kestää kulutusta huollettuna ainakin 10 vuotta.....
 
ap
Näköjään mun vuoden vanhaa ketjua nostaa joku koko ajan. Pyörä on ollut käytössä viime kesästä asti ja ihan hyvin tyttö on sillä päässyt polkemaan. Ei sen tarvitsekaan kestää 10 vuotta, koska kyseessä on lapsen pyörä. Muutaman kympin maksoin ja mielestäni hintalaatu-suhde on kohdallaan. Eiköhän tuo sen aikaa toimi, kun on sopivan kokoinen.
 
vieras
Mulla on ollu Sarda-merkkinen pyörä vuodesta 2003 ja hyvin toimii :) ei oo vikoja ollu. Ja mun edellinen pyörä oli myös Hobbarista niihin saa varaosia sieltä :) ihan vaan vink kun joku totes ettei saa varaosia :) oli nimittäin 10v vanha pyörä ja siihen sai tilattua uuden ketjusuoja että silleen :)
 
Sardan omistaja
Itselläni oli kyllä Sarda (ja on vieläkin kellarissa), itse ostin uutena Hobby Hallista ja hyvähän se muuten on, mutta satula meni paskaks ku kerran kaaduin asfaltil, toinen huono puoli siin on ettei ole suojia ketjujen ympärillä nii lahkeet menee housuist likasiks öljyn takia. Mut joo, muuten kaunis pyörä ja yritettii vohkiakin jo kerran (pitkä tarina, mut sain takas) :D
 

Yhteistyössä