SAPPISAIPPUA, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sappikiehuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sappikiehuu

Vieras
Miten sitä käytetään? Tehoaako myös vanhoihin tahroihin? Rasvatahrat?

Lasten vaatteita just viikkailin pois ja monta vaatetta voisin myydä kirppiksellä jos niistä sais pienet rasvatahrat yms. pois. Tuollaisenaan menevät vaan uff:n laatikkoon..

Eli miten toimii?

Juu, hyvin toimii. Mielestäni se palasaippua on parempi kun nestemäinen. Hierot tahraan, annat vaikuttaa ja huuhtelet. Tai heität vielä koneeseen lopuks. Melkein kaikki lähtee, tuoreet ja vanhat...

hyvin toimii untuvatakin (valkoisen) hihansuut olivat mustilla tahroilla. Palasaippualla märkänä hangaten, tunnin vaikutus ja pesukoneessa tavalliseen tapaan pesu. Lähes kokonaan lähti tahrat.

Muussakin tahranpoistossa oiva, tuo viimeisin kokemus.

Varsin hyvin toimii, varsinkin tuoreisiin tahroihin mutta vanhojakin olen saanut pois. Just niin, että kastelen ja palasaippualla hieron, annan mielellään vähän aikaa vaikuttaa ainakin niihin vanhoihin tahroihin ja sit koneeseen. Käsinkin oon joskus pessyt toki.

Todella hyvin lähtee! Itse ostin parilla eurolla ruskovillan muuten uudenveroisen puvun kirpparilta, mutta oli todella likainen. Kaikki lähti sappisaippualla! Entinen oli varmaan vaan koneessa pessyt ja siinä ne tahrat oli ja pysyi.

Kiitos! Eikä vahingoita kangasta ollenkaan? Jossain noissa lasten vaatteissa on just painokuvan kohdalla joku rasvatahra niin ei lähe se kuva sitte jos sappisaippuaa laitan vaikuttamaan siihen? Hangata nyt ei hirveesti voi siitä..

Ehdottomasti toimii ja minä taas tykkään enemmän siitä nestemäisestä. Paljon miellyttävämpi käyttää ja toimiikin minun mielestä paremmin kuin se pala. Jopa iänvanhat rasvatahrat lähtee ihan heittämällä kun annan vaikuttaa joskus seuraavaan päivään ennen kuin heitän koneeseen.

Yhteistyössä