Mitä tapahtui kun menitte sairaalaan? Nukutus? Mitä lääkkeitä jne? Miten nukutus tehtiin? Pelottiko/oliko eka leikkauksesi? Kauan olit siellä? Jos sinulla oli vauva, saitko mukaan osastolle? jne... kiitos :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mitä tapahtui kun menitte sairaalaan? Nukutus? Mitä lääkkeitä jne? Miten nukutus tehtiin? Pelottiko/oliko eka leikkauksesi? Kauan olit siellä? Jos sinulla oli vauva, saitko mukaan osastolle? jne... kiitos :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa75:Minulla on sellainen inhottava tilanne, että minulla on täsmälleen samat oireet joka ruokailun jälkeen (ja välillä muulloinkin), kuin mitä sappikivet aiheuttaa. Todella kipeetä tekee siis monet kerrat päivässä.
Mutta ultrassa ei kuitenkaan näkynyt sappikiviä eikä verikokeissakaan ollut muissa arvoissa häikkää kuin afos-arvot koholla.
Kivut on kuitenkin aivan järkyttävät. Lääkäri olikin ihan varma, että mulla olisi sappikiviä, mutta ei niitä sitten löytynyt. Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta?
Piipa rv 36+2