Saparot aikuisella?

Ei käy kaikille,mutta itse olen 23v ja pidän joskus saparoita,sopii mun tyyliin. Mutta jos tyyli on sellainen jakkupukutyyli,niin sit ei ehkä saparoita kannata laittaa. Mutta taitaapi olla ihan jokaisen oma asia kuinka hiuksiaan pitää... :whistle:
 
Kultakolikko
Yleensä ei sovi... Liikkuessa tulee kuitenkin joskus laitettu (siis jumppaan). Minusta ne on ihan pirtsakan näköiset tuollaisessa tilanteessa, mutta en ihan ymmärrä kun aikuisilla on vaikka töissä jotkut saparot...liian lapselliset (ellei nyt ole vaikka lastentarhanopettaja ammatiltaan...).
 
En tiiä sopiiko, mutta kun oli pitkä tukka niin paljonkin tuli käytettyä kun oli muuten niin kuuma pehko että hermot olis mennyt :)

Ja tosiaan ei mitään Peppi-saparoita vaan ihan tuolla niskassa :)
 
vieras
Mikä jottei. Pidän kyllä joskus on ihan sporttiset. En tosiaan töihin laittaisi kun muutenkin siellä nuorena naisena saa kamppailla vanhojen äijien kanssa asemistaan.

Mutta hei eiks Pepillä ole kylläkin letit? Meinaan kun puhutte Peppi-saparoista?
 
On mulla joskus saparot. Joskus vaan ponskut molemmin puolin, joskus letit ja joskus nykerönutturat korvallisilla. Mulle on kyllä aika sama mitä niistä ajatellaan.

Mies on ainoa joka yleensä kommentoi ja saattaa ne nähtyään todeta lempeällä äänellä että meijän pikkuista lapsettaa tänään.

Piika-äiti
 
mulla pitkät hiukset ja monesti pistän saparotyylisesti kiinni ja huivin päähän.Ja ei kyllä haittaa jos jotain ällöttää. Olen 40 ja omahan on tyylini :) mutta helpompi vaan töissä näin.
 
yx nuorekas
siis ihan sama mite sen tukan väsää. lapsellisiin vaatteisiin en halua pukeutua. tai laittaa lasten koruja ylleni. mutta eiköhän se tukka ole sellainen juttu, että se on omaa persoonaa. jotenkin tuntuu et ihmisten mielipide on että kolmekymppisillä pitäis olla lyhyt tukka. paljonhan on keskusteltu et voiko esim. viiskymppisellä olla pitkät hiukset. ja silloin ei puhuta kampauksista vaan ihan hiusten pituudesta. ja yleenäkin kuinka pitkä se avoinna pidettävä hius saa olla.

mä pitäisin vaikka mitä kampauksia, mutta hiuslaatu sellainen liukas ettei onnistu. ja kampaus kinnaa koko päivän. välillä nostan kyllä sellaisen korkean kampauksen. teen pikkulettejä. otan iloisia raitoja. ja tukka nyt 42 v on tuonne puolselkään.

kattokaa vaikka aira samulinia. siinä vasta pirtsakka mamma. ja hei se on 80-vuotias mitä ei ikinä uskois.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Mullakin joskus saparot,tai no viimeks eilen :D Kaupassa ku kävin niin pari nais immeistä katto kummallisena :eek: ,mutta ihan sama sille :whistle:

Millaisia saparoja nyt tarkotatte? Ilmeisesti sellaista poninhäntää, josta se latva survotaan sinne hiuslenkin sisälle. Että se saparo näyttää semmoselt pallolta??? Ja se on korvan yläpuolella tai takana.
 
Pix
Kyllä mie monesti lenkille lähtiessä laitan. Useemmin kyllä vaan yhdelle ponnarille, mutta esim. kickboxingtreeneissä saparot on huiman kätsyt, parempi pitää kypärää niiden kanssa kuin yhden niskaponnarin =)
 

Yhteistyössä