Santander-laina...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Onko kenelläkään tietoa/ kokemusta ko. lainoista? Jos hakee lainaa niin soittavatko esim. työpaikalle ja tarkistavat tietoja tms, eli mitä tarkoittaa vakuudeton.... ? Itselläni muutama osamaksutili joista haluaisin eroon ja ajattelin ottaa yhden muutaman tuhanen euron lainan jota siten lyhennän. Kuukausieräkin olisi pienempi ja korkoa ei menisi kuin yhdestä lainasta....

Näin yleisellä tasolla lainaa vastaan pitäisi olla vakuuksia, esim. asunto tai henkilötakaus.
Vakuudeton tarkoittaa sitä ettei näitä ole.

Siitä en tiedä soittavatko työpaikalle, ehkä työpaikkaa kysytään pääasiassa sen vuoksi että semmoinen ylipäätään löytyy että olisi edes jonkinmoiset realistiset mahdollisuudet laina maksaa takaisin. Yleensä vaaditaan vielä vakituinentyösuhde.

Meillä on santander-laina, eli entinen Ge-money.

Eivät ainakaan meidän sitä hakiessa soittaneet työpaikalle, haluavat lähinnä tietää, että siis todella on työpaikka millä lainaa haetaan ja vakuudeton tarkoittaa ilman takausta ja työpaikalla ei ole tuon kanssa mitään tekemistä.

delfis: en mä tiiä, meillä korko tossa on jotain 8% luokkaa, edes pankista en saa noin pienellä korolla vakuudetonta lainaa, onhan tuo isompi korko kuin asuntolainoissa, mut niin ne yleensä on käyttölainoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja KIMIFANI:
SANTANDER ANTOI POTKUT KIMILLE FERRARILTA!

Pankista sitäpaitsi saa paljon halvempaa lainaa, käy kysymässä!

Hui hirvee.. Mikään ihme että kimittäjä sai potkut. Juu, pankista saa halvimmalla, mutta jos ei ole mahdollisuutta saada lainaa pankista, esim. sieltä on jo niin paljon etteivät lainoita enempää?

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja KIMIFANI:
SANTANDER ANTOI POTKUT KIMILLE FERRARILTA!

Pankista sitäpaitsi saa paljon halvempaa lainaa, käy kysymässä!

Hui hirvee.. Mikään ihme että kimittäjä sai potkut. Juu, pankista saa halvimmalla, mutta jos ei ole mahdollisuutta saada lainaa pankista, esim. sieltä on jo niin paljon etteivät lainoita enempää?

Jos sieltä on jo niin paljon etteivät lainoita enempää niin minusta se kertoo sen ettei tarvisisi muualtakaan saada.
Silloin alkaa olla kyllä lainarahat tapissa.

Yritä vielä saada sieltä pankista. Minä olin siinä luulossa, että en enää pankista saa, mutta niin vain yllätyin.. Sain kaikki turhanpäiväiset osamaksut yms. maksettua ja nyt maksan vain yhtä lainaa, pienemmällä korolla. Ja tämän vuoden joulukuussa se on maksettu, jee!! Ei koskaan enää mitään osamaksulla minulle..

pankkilainaa minulla on 4000,00 ja visalasku 800 + stocmannin tili 600. Asuntolainaa ei ole. Asunto on oma. Eli haluaisin saada nuo 5400 pois. Ja pankista eivät anna sen "halvemmalla" korolla kuin Santander niin ihan sama....

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:
Yritä vielä saada sieltä pankista. Minä olin siinä luulossa, että en enää pankista saa, mutta niin vain yllätyin.. Sain kaikki turhanpäiväiset osamaksut yms. maksettua ja nyt maksan vain yhtä lainaa, pienemmällä korolla. Ja tämän vuoden joulukuussa se on maksettu, jee!! Ei koskaan enää mitään osamaksulla minulle..

Yhteistyössä