vai joksikin muuksi? miksi?
ohukainen 17.06.2012 #6 Toistaiseksi äidiksi..pahoin pelkään, että 3-4vuoden päästä se vaihtuu mutsiin :xmas:
"tipsu" 17.06.2012 #11 Äidiksi. Lapset iältään 22-6v, ja kaikki kutsuu äidiksi tai äipäksi. ei onneksi ainakaan etunimelläni!
Äidiksi. Lapset iältään 22-6v, ja kaikki kutsuu äidiksi tai äipäksi. ei onneksi ainakaan etunimelläni!
Jätkä 17.06.2012 #14 Äiti, mutsi ja mamma.(mammaksi muutuin, kun perheeseen tupsahti suom.ruots. ihana tyttönen:heart: )
"Sirkkeli" 17.06.2012 #17 äidiksi useimmiten, mutta jostain syystä 12 vuotta täytettyään huutelee mammaa... Oliko se vapaaehtoinen ruotsi neloselta asti sitten liikaa...
äidiksi useimmiten, mutta jostain syystä 12 vuotta täytettyään huutelee mammaa... Oliko se vapaaehtoinen ruotsi neloselta asti sitten liikaa...
halipupu harmaana 17.06.2012 #19 Alkuperäinen kirjoittaja sanna 30 v.: Näytä alkuperäinen viesti Huoraksi nimittävät Kaikilla eri isät eli ehkä jotain perää jutuissa Click to expand... Aika kurjalta kuulostaa. Etkö puutu asiaan? Meillä lapset kutsuu mua äidiksi, niin kuin olen opettanut.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna 30 v.: Näytä alkuperäinen viesti Huoraksi nimittävät Kaikilla eri isät eli ehkä jotain perää jutuissa Click to expand... Aika kurjalta kuulostaa. Etkö puutu asiaan? Meillä lapset kutsuu mua äidiksi, niin kuin olen opettanut.