Sanotko puolisollesi että rakastat...

  • Viestiketjun aloittaja yks äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti
yks äiti vaan
Onko täällä muita joka ei ole sanonut miehelle rakastavansa sitä?

Minulla on jotenkin tosi vaikea sanoa niitä sanoja toiselle. Eipä kyllä mieskään ole minulle sanonut....kuin kerran. Mutta teoilla näytetään että tykätään toisista. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 11:38 chrissy kirjoitti:
Kyllä sanotaan melkein päivittäin joko kasvotusten tai esim. puhelimessa tai txt..
Vaikka kyllä siinä meniki kauan ennenku uskalsin sanoo sen ekan kerran..
Eipä oo tullu sanottuu kenellekkää aikasemmin=)
 
Sanotaan
Ensin se tuntu niin suurelta asialta, että sitä piti hiukan tuupata ulos suusta, mutta kun sitä on maistellu aikansa, se tulee ihan luonnostaan. Mulle tulee vällillä tarve sanoo se monta kertaa peräkkäinkin =)
Mä sanon sitä hali-pusu-tarvetta rakkauskohtaukseksi.
 
En sano
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 10:20 yks äiti vaan kirjoitti:
Onko täällä muita joka ei ole sanonut miehelle rakastavansa sitä?

Minulla on jotenkin tosi vaikea sanoa niitä sanoja toiselle. Eipä kyllä mieskään ole minulle sanonut....kuin kerran. Mutta teoilla näytetään että tykätään toisista. ;)
:wave: Ei meilläkään sitä sanota. Ei vaan sovi suuhumme noi sanat. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 10:20 yks äiti vaan kirjoitti:
Onko täällä muita joka ei ole sanonut miehelle rakastavansa sitä?

Minulla on jotenkin tosi vaikea sanoa niitä sanoja toiselle. Eipä kyllä mieskään ole minulle sanonut....kuin kerran. Mutta teoilla näytetään että tykätään toisista. ;)
Samma häär. Ja on kuljettu rakastuneina jo 9vuotta yhdessä ;)
 
Nykyinen aviomies on ensimmäinen jolle ne sanat sanoin. Ennen en osannut, mutta omalle rakkaalle se tuntuu maailman luontevimmlta asialta sanoa. Ei meillä joka päivä sanota, välillä menee viikkokin , mutta kyllä mä kokoajan tiedän, että kyllä se mua rakastaa. Ja sanookin sen sitten niin ihanasti:)
 
kans
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 10:11 Mikaela06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 09:49 typerys kirjoitti:
Meillä päivittäin. Minä toivoisin enemmän tekoja kuin sanoja.
peesi

Ei ne sanat paljon lämmitä jos teot puhuu toista....
Peesaan myös!!

Ja jos sitä jankuttaa joka päivä, niin menee maku. Ja tulee sellanen olo, että sanoo koska se kuuluu asiaan :headwall:
 
Mä en sano juuri koskaan, enkä oikein tiedä aina edes rakastanko.
Mies sanoo joskus harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa. Mä kaipaan enemmän tekoja kuin sanoja.
Mies osoittaakin kyllä sen muuten, mutta riitatilanteissa on niin #&%?$!*, että menee aina miinukselle nuo osoittamiset, vaikka muuten onkin ystävällinen.

 
Mulla oli aluksi vaikeuksia tossa asiassa, se on kyllä jännä kun ei vaan osaa sanoo vaikka kuinka rakastaa!!!Se häiritsee, eikö?!
Kun sen pari kertaa sanoo sen voi sanoa luonnollisesti aina ja monesti. Kannattaa kertoa se rakkaalle, se kuitenkin on todella tärkeä asia! :heart:
 
haaveunta
Meillä sanotaan ja näytetään päivittäin, että rakastetaan toisiamme :heart: ...puhelimessa, txt, kaupassa, autossa, lenkillä, kotona, kylässä jne...jokapuolella ja joka päivä ja useaan otteeseen...
 
mäkin
Kyllä meillä sanotaan päivittäin, että rakastetaan toisiamme, ja näytämme sen myös päivittäin, meillä on tarve olla toistemme lähellä ja silitellä ja kuiskia helliä sanoja, voisko ihanampaa olla !


:heart: :heart: ;) :heart: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 10:29 mäkin kirjoitti:
Kyllä meillä sanotaan päivittäin, että rakastetaan toisiamme, ja näytämme sen myös päivittäin, meillä on tarve olla toistemme lähellä ja silitellä ja kuiskia helliä sanoja, voisko ihanampaa olla !


:heart: :heart: ;) :heart: :heart:
Meillä ihan sama tilanne!:) Ei oo varmasti ollu vielä yhtään päivää avioliitossamme, etteikö sitä ois toisille sanottu ja monta kertaa päivässä.. :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 10:11 Mikaela06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 09:49 typerys kirjoitti:
Meillä päivittäin. Minä toivoisin enemmän tekoja kuin sanoja.
peesi

Ei ne sanat paljon lämmitä jos teot puhuu toista....
Meilläkin kauniita sanoja lentelee ilmoille päivittäin mutta tekojen kanssa ne ei aina tunnu olevan yhtä... :'(
 
pusu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 14:54 Annilia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 10:29 mäkin kirjoitti:
Kyllä meillä sanotaan päivittäin, että rakastetaan toisiamme, ja näytämme sen myös päivittäin, meillä on tarve olla toistemme lähellä ja silitellä ja kuiskia helliä sanoja, voisko ihanampaa olla !


:heart: :heart: ;) :heart: :heart:
Meillä ihan sama tilanne!:) Ei oo varmasti ollu vielä yhtään päivää avioliitossamme, etteikö sitä ois toisille sanottu ja monta kertaa päivässä.. :heart:
Näin myös meillä...hellyys ja läheisyys on parasta. Nukutaankin alasti ihot vastakkain...sitä oikein joskus odottaa koko päivän.
 

Yhteistyössä