Sanooko teillä mies rakastan sinua/leperteleekö?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä mies käyttää paljon hellittelynimiä, on huomaavainen ja osoittaa rakastavansa arkisilla teoilla, muistaa pieniä juttuja mistä tykkään, eilen siivosi kodin vaikka oli itse menossa töihin ja mulla oli vapaapäivä kun halusi että nautin vapaapäivästä muuta puuhaillen :) huomioi jatkuvasti, mutta harvoin sanoo suoraan rakastan sinua tms. Tai mitään romanttista.
Yleensä jos sanon ensin sanoo sitten "Samoin" tai "Niin minäkin sinua" mutta olisi niin ihana joskus kuulla ne kolme sanaa!
Toisaalta tiedän että ei ne sanat vaan ne teot.
 
No kyllä sanoo. Nimittää mua pupuksi ja kissaksi ja sanoo myös päivittäin että olen kaunis ja ihana ja pikkuinen. Tekee myös paljon käytännön juttuja mulle ja mun puolesta.

Suuttuu kyllä nykyisin aika nopeasti ja karjahtelee sitten, mutta pitäähän suklaassakin olla suolaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttönen93
vierailija
Mun mies kehui ja leperteli, mutta vain kun hälle sopi. Olin ihana ja kaunis jne niin kaua kuin miellytin. Teot vain puhuivat muuta kuin sanat, lopulta käytös ajoi meidät eroon. Olisin mieluummin ottanut huomioivan, kunnioittavan ja rakastavan käytöksen kuin kauniit sanat joilla ei ollut merkitystä.
 
vierailija
Kyllä se kehuu mua usein ja käyttää aina höpöjä lempinimiä. Mutta en pidä sitä lepertelynä... On ihanaa kun se tulee nappaamaan syliin ja sanoo kisuliiniksi. Kun mä olen kiukkuinen jostain se sanoo mua kissapedoksi... :D
 
vierailija
Mun mies kehui ja leperteli, mutta vain kun hälle sopi. Olin ihana ja kaunis jne niin kaua kuin miellytin. Teot vain puhuivat muuta kuin sanat, lopulta käytös ajoi meidät eroon. Olisin mieluummin ottanut huomioivan, kunnioittavan ja rakastavan käytöksen kuin kauniit sanat joilla ei ollut merkitystä.

Yli 25 yhteistä eloa takana ja puoliso on muutaman kerran sanonut oma-aloitteisesti että "rakas". Olen kyllä saanu nauttia kunnioittavasta ja rakastavasta käytöksestä. Huomioiminen on vähän hakusessa, mutta siihenkin on tottunut :D
 
Nap
Sanoo kyllä ja hyvin paljon käyttää kaikkia hellyttelysanoja ja lauseita mitä meille on kehittynyt, 'höpönimistä' puhumattakaan. Samoin minä :D
Ja hellyyttä ei meiltä puutu, sitä on paljon kummallakin kummallekin.

Yksi juttu mikä on ihan meidän välinen (mistä ei tiedä muut) on se, että tuo saattaa ihan tuosta vaan lähteä hyräilemään/laulamaan jotain tuttua biisiä omilla höpöhöpö-lyriikoilla. Tuossa joku aikaa sitten sanoi, että no häntä laulattaa kun on onnellinen :giggle:
 

Yhteistyössä