sanooko jokainen nainen että hänen miehellään on se iso.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
totkai jotain kilpailuhenkee täytyy olla juu.
mut mites se on, et miten jokainen nainen tietää että omalla miehellä on iso? onko niitä salaa mittailtu ja pistetty entistenkin miesten mitat muistiin ja sitten niitä öisin ku mies nukkuu ni vertaillaan?

Mä oon muutamien miesten kanssa mitannut oikeesti niiden kalun koon. Ja kyllä sen 15 senttisen 20 senttisestä erottaa ihan silmälläkin ;)
Mutta juu empäs ole koskaan keskustellut kalujen koosta naisten kesken.

Minulla on niin satojen miesten vertailukokemus ja kyllä jo muutaman kymmenen myötäkin keskivertomitat saa tietoonsa. Iso ei itselleni ole ihanne, ei siitä ole iloa jos ei kunnolla sisään mahdu ja takaapäin tekee kipeää. Ihanteellinen on sen kokoinen, joka täyttää sopivasti ja suihinotossa ei väsy posket. Suht keskimittainen siis, mutta ei missään tapauksessa liian pieni tai ohut.

Meillä miehellä on pieni, ei osaa sitäkään vähää käyttää yhtään. Ihan frigidi mies.

Käsi on hyvä mittari, meneekö sormet ympäri ja mitan voi näpsäkästi ottaa ihan vaikka käsi viereen suoraksi, matti:ranteeseen, pentti: reilusti alle ranteen, Jose:kyynärtaipeeseen ;)

Me ollaan kavereiden kanssa keskusteltu aiheesta että miten kukanenkin määrittää sen mikä on iso ja mikä pinei.
Kaveri sanoi et "Matilla " on melkoinne jöllikkä,mun mielestäni taas tällä Matilla on sellanen keskiverto kalu,aika pienehkö sitäpaitsi.
Eipä enää tuon jälkeen voinut luottaa siihen ku joku mainistee jollain olevan iso meisseli housuissa,pitää mennä itse tesmimään.

Normaalia isompi miehellä. En ole koskaan sitä kenellekään kertonut, mutta nyt voi rehvastella. Ettäs tiiätte! :D Kyllä mä veikkaan, että naiset kehuskelee toisilleen enemmän sillä, mitä mies on ostanut lahjaksi/hankkinut hiljattain jne. kuin vehkeen koolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mun mielest se ei kuulu muille, minkälainen sillä on.

peesi. eikä me kavereiden kesken puhuta asiasta. puhukoon miehet ite jos siltä tuntuu.

Ois vähän ällöö, jos mieskin kehuskelisi kavereilleen mun elimillä. Kiusallista. :$

tai rintavarustuksista. ei kiitos. :headwall:

Yhteistyössä