sanoma magazines

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Peruutin lehtitilauksen kun päätin sittenkin, että sille rahalle muutakin käyttöä. Siis kun aivan ex tempore sen tilasinkin, kun soitettiin ja oli hyvä tarjous´, mutta eihän siinä sitä mietintäaikaa ole tarpeeksi puhelinmyynnissä.

No kyllä oli peruuttaminen vaikeaa. Sanoin heti että peruutan, niin sitten sanoi se nainen siellä, että kai minä tämän vuoden otan, kun on niin hyvä tarjous, peruuttaa vain sen kestotilauksen.

No kun sanoin, että en taida, niin sitten sanottiin, että hän laittaa sitten tämän ensimmäisen laskutusjakson tulemaan ja maksan vain ensimmäisen maksuerän, joka on laskutuksessa.

Minä sitten sanoin, että en ota ollenkaan lehteä. Minä peruutan lehden. (14 päivän peruutusoikeus siitä kun on tilannut tai tulee ensimmäinen lehti). Inhottavaa, kun kaupataan väkisin, puhelimessa jo tilatessa ja sitten ei saa edes peruuttaa, vaikka se on minun oikeus.

Mä tilasin Glorian Ruoka&Viini-lehden ja ekan nron jälkeen peruutiin (hintaansa nähden ihan pa*ka lehti). Silti mulle lasku sieltä. Vauva-lehden peruutin jo valmiiksi seur.vuoden kestotilauksen silloin, kun se tarjouksen otin ja mulle sanottiin, että asia on kunnossa. Nyt mulle tuli kuitenkin 63? maksu. Eikö ne hemmetti kirjaa niitä peruutuksia ylös vai mikä on? Oon nyt kahdesti peruuttanut molemmat ja sanoin, että jos yksikin lehti vielä tulee, niin en maksa penniäkään.

Yhteistyössä