Sanoma Magazines, pitääkö maksaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tein lahjalehden peruutuksen reilu 2kk sitten puhelimitse. Asian kuitattiin olevan ok. Kuitenkin tilaus oli edelleen jatkunut ja sain kuukausi sitten maksumuistutuksen. Laitoin sähköpostia kun en päässyt puhelimella läpi ja peruin tilauksen uudestaan. Nyt sitten sain 2kk (2nroa), vajaa 15e, lehtien loppulaskun vaikka en lehtiä ollut tilannut. Maksaisitko laskun? Laitoin taas sähköpostia koska aspalvelussa aina jonoa ja puhelu katkeaa, en ole vielä saanut vastausta.

mulla oli kans kauhee vääntö ton firman kanssa, kun ei sinne as.palveluun pääse koskaan läpi, ja malleihin ei reagoida. Laitoin jollekin pomolle lopulta viestiä, kun en saanut asiaani hoidettua. Hänen kauttaan viesti sitten meni tuonne as.palveluun. Ilmeisesti siellä siis on joku töissä, vaikka jo hetken epäilin, ettei koko osastoa ole olemassa.

Sama juttu mulla!En kyllä maksanut lehtiä (2kpl) mitkä tuli vaikka olin peruuttanut lehdet asiallisesti.Kauhea vääntö oli asiasta.Ota yhteyttä Sanoma Magizinesin johtoon,sieltä sain asian hoidettua.
En kyllä ENÄÄ IKINÄ tilaa sieltä mitään lehteä!

Siellähän lukee, että lehden voi perua seuraavan laskutuskauden loppuun mennessä. jos uusi kausi on alkanut on maksettava se kausi loppuun! Itse olette säännöt hyväksyneet ja nyt pitäisikin saada ilmaisia lehtiä!

[QUOTE="vieras";25586137]Ei sekään aina toimi, meillä yhden lehden tilaus jatkui aina vaan siitä huolimatta.[/QUOTE]

Kun peruu netin kautta, sieltä tulee sähköpostiin vahvistus! Silloin ei tarvitse maksaa, ellei sitten uusi tilausjakso ole alkanut.

[QUOTE="vieras";25586124]Siellähän lukee, että lehden voi perua seuraavan laskutuskauden loppuun mennessä. jos uusi kausi on alkanut on maksettava se kausi loppuun! Itse olette säännöt hyväksyneet ja nyt pitäisikin saada ilmaisia lehtiä![/QUOTE]
Vanha tilausjakso oli juuri päättynyt kun tein peruutuksen ja jos peruutus ei olisi onnistunut, miksi minulle olisi sanottu, että asia on nyt kunnossa, lehti peruutettu eikä uusia laskuja enää tule. Se on vähän epäreilua jos asiakaspalveluun ei pääse puhelimella läpi ja uusi laskutuskausi alkaa jossa laskutuskausi loppuu vasta vuoden päästä. Pitäisi siis tilata se vuosi ja yrittää sit taas vuoden päästä tavoittaa asiakaspalvelija. Kaikilla kun ei oo nettiä.

[QUOTE="vieras";25586124]Siellähän lukee, että lehden voi perua seuraavan laskutuskauden loppuun mennessä. jos uusi kausi on alkanut on maksettava se kausi loppuun! Itse olette säännöt hyväksyneet ja nyt pitäisikin saada ilmaisia lehtiä![/QUOTE]

Peruin juuri lehteni kun uusi lasku oli kestotilauyksesta tullut. Maksoin vain jo tulleet kaksi lehteä. Onnistui ilman ongelmia. Ja asiakaspalveluun soitin.

Netissä minäkin onnistuin viimein pääsemään eroon koko kirotusta firmasta. Soitin monta kertaa as.palveluun ja aina lupasivat päättää seuraavan laskutuskauden loppuun. 3 kertaa sain aina vain uusia lehtiä ja laskun, vaikka joka kerta soitin ja maksoin sen samperin laskun. En kyllä ikinä aio tilata sieltä mitään!

Varsinkin, kun alun alkaenkin tilaus on ollut määräaikainen... Ja jos olisi ollut aikaa, olisin kyllä vienyt asian eteenpäin.

Peruin juuri lehteni kun uusi lasku oli kestotilauyksesta tullut. Maksoin vain jo tulleet kaksi lehteä. Onnistui ilman ongelmia. Ja asiakaspalveluun soitin.

11. Olen irtisanonut tilaukseni. Miksi minulle toimitettiin vielä lehti?

Tulevan viikon lehtien osoitteet tulostetaan tilaajajärjestelmästämme jo lehden ilmestymistä edeltävällä viikolla. Mikäli saamme irtisanomisilmoituksen tilaajalta tämän tulostuspäivän jälkeen, ei irtisanominen valitettavasti ehdi kyseiseen lehteen, vaan astuu voimaan seuraavasta mahdollisesta numerosta alkaen.

Huomaathan, että verkkopalvelussamme tehty irtisanominen päättää tilauksen aina voimassa olevan tilauskauden loppuun.

Osaan kyllä lukea tilusehdot. Minulle kävi niin, että vaikka peruin lehden ajoissa, ja vahvistuksenkin siitä sain, lehtiä ja tietty myös laskuja puski postilaatikosta. Ja kun tuossa firmassa ei asiakaspalveluun saa yhteyttä, niin näitä asioita on hieman hankala hoitaa.
Uskoisin kyllä, että heidän viime syksystä jatkunut "tilapäinen" ruuhka as.palvelussa pian helpottaa, kun ihmiset ei enää sieltä mitään tilaa.

Yhteistyössä