SANOKAAS NYT SITTEN, onko järjenköyhää ostaa 850 euron vaunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On.
Ei ne niin paljon paremmat oo kuin ns. tavisvaunut, ellei satu olemaan moottoria tms vakiovarusteena..
Me ostettiin käytetyt vaunut, ja oli todella hyvät, laitettiin säästöön seuraavillekin ja maksettiin 100 e.

No siis halvemmallakin saa hyvät. Mutta... jos on varaa ja sitten ne on tosiaan aivan erinomaiset (nimenomaan TEIDÄN tarpeisiinne) niin voisi raha mennä turhempaankin ;) Mukavahan se on vaunutella jos vaunut on mukavat, kätevät ja kauniit. Eipä jää pölyttymään.

Mutta tosiaan, kunhan ne on sitten sellaiset että nimenomaan teidän tarpeisiinne sopivat! Itse hankin aikanaan yhdistelmät ja jälkeenpäin ajateltuna olisin ehkä kuitenkin tarvinnut ennemminkin tukevia matkarattaita...

Ei mun mielestä ole tyhmää. Kunnolliset (esim. Emmaljunga) vaunut kestävät, niihin saa helposti varaosia, on pitkä takuu ja voi käyttää useammallakin lapsella. Vaunuja käytetään kuitenkin päivittäin jopa kolmen vuoden ajan. Anna mennä vaan!

no mä ostaisin käytettynä jotkut, jos tietyn merkkiset haluisin. (ja näin teinkin) eli olis musta aika tyhmää maksaa toi summa, vaikka itsekin sitä jossain vaiheessa harkitsin :D

on minusta. Ainakin epäilisin, että onko se hinta-laatusuhde niissä vaunuissi nyt niin ison rahan arvoista.

Itse maksoin uusista, laatukaista vaunuista 500e ja oli minulle se maksimisumma. Olivat alennuksessa olevaa edellisen kauden mallistoa, oikea hinta 695e.

Meillä on sen hintaiset Emmalungan yhdistelmät, joihin sai alussa turvaistuimen kiinni ja ovat olleet todella hintansa arvoiset. Jos liikut vaunujen kanssa paljon erilaisilla teillä, silloin kannattaa mielestäni satsata laatuun. Ja varsinkin, jos toinenkin lapsi tulevaisuudessa voi niitä käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=723&toimittajaid=1

Nämä vaunut siis kyseessä.

itse ostin tuollaiset käytettynä, ja olivat ihan uudenveroiset, hoitolaukku ym mukana. suosittelen siis tutkimaan myyntipalstoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
On. Halvemmallakin saa. Käytettynäkin voi ostaa.

Olen kuullut TODELLA paljon huonoja kokemuksia vaunukaupoista. Jätetään kertomatta oleellisia asioita ja kun käytettynä ostat, etä voi mitenkään tietää, miten vaunuja on kohdeltu ja säilytetty.

Tarkoituksena ei ole ainakaan muutamaan vuoteen hankkia lisää lapsia ja tarkoitus olisi siis myydä nuo vaunut, kun tämä vauva on kasvanut vaunuiän ohi.

Kävelemme PALJON maastossa ja olemme pitkiä ihmisiä. Mitkään kreppanat ja kiikkerät pikkupyöräiset vaunut ei siis kohdallamme tule kysymykseen.

Mulla on emmaljunga vaiunut jotka maksoi kaiketi joku 600-700 enkä ole katunut!!! Kestävät, kevyet, ihanat! Mitkään perus kiesit ei varmastikkaan ole yhtä hyvät ;) Ei tartte koskaan pyytää apua bussiin kun ne vaan nousee kun itsestään, maastossa menee helposti yli kantojen ja kivien puhkeamattomien renkaittensa ansiosta ;)

Me laitettiin aikoinaan 700e Bugaboo-rattaisiin eikä ole kaduttu vaikka monet siloin hirvitteli hintaa. Säästettiin pitkä penni kun ei ole tarvinnut hankkia matkaratkaita ja rattaat on olleet hyvänä jo useammalla lapsella.

Jos on varaa niin mikäs siinä. Itse ostettiin vuos sitten tällaset http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=2224
Kutakuinkin vastaavat, mutta tuolta saa halvemmalla :) Ollaan oltu tyytyväisiä.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=723&toimittajaid=1

Ovat olleet käytössä ihan loistavat ja mielestäni hintansa väärtit! Olen tyytyväinen, että itse satsasin aikoinani ko. rattaisiin.

Kai se riippuu siitä miten paljon perheellä on rahaa. Itse en meinannu ostaa lastenVAUNUJA ollenkaan, kun nyt tulossa toinen lapsi. Ekalle ostettiin halvimmat vaunut mitä löyty (199e), ja ne oli ihan kamalat rohjot, suuret ja jäykät. Kun tyttö oli puoli vuotta ostettiin matkarattaat(145e), jotka olikin käytössä niin kauan kuin ratastarve kesti. Elikkäs nyt en meinannu turhanpäiväsiä vaunuja ostaa ollenkaan vaan matkarattaat kerralla.
Jos on rahasta tiukkaa niin sillon tuo on ihan järjenköyhyyttä, mutta jos rahaa on niin hyvähän sitä on sillon pistää raha kiertämään.

Alkuperäinen kirjoittaja NO:
Jos sulla on vain yksi lapsi ja siihen jää niin ON
Jos teet lisää niin EI

No tuota tuota... meille hankittiin uudet, ei ihan edulliset yhdistelmät vaikka tiesimme hankkiessa että lapsia ei tule kuin yksi.

Nyt vuosia myöhemmin meillä on varastossa edelleen ihan huippukuntoiset, hyvännäköiset vaunut, kun ihan suunnittelematta ja yllättäen perheeseen tuleekin vielä lisäystä :D

Ja tämän vauvan jälkeenkin joku saa nuista ihan kelpoiset vaunut omalle vauvalleen eli on hintansa haukkunut moneen kertaan -vaikkei ihan 800 ? maksaneetkaan.

Ei ole jos haluat nuo vaunut ja sinulla on niihin rahaa. Itse maksoin vaunuista 750 e vaikka lapsi oli ensimmäinen ja jää AINOAksi. Tällä palstalla ei kannata tommosia kysellä koska totta kai kaikki vastaa "ei kannata ostaa". Täällä pyörivät mammat joutuvat itse tyytymään hobby hallin abc vaunuihin, tai oikeastaan mihin vaan mitkä saa osarilla 30e /kk. Heidän mielestään muutkaan eivät saa siis omistaa parempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

itse ostin tuollaiset käytettynä, ja olivat ihan uudenveroiset, hoitolaukku ym mukana. suosittelen siis tutkimaan myyntipalstoja :)

Niin...vaunuille tulee toivon mukaan käyttäjä jouluna, joten mitään tuhottomia aikoja tässä ei ole etsiä käytettyjä juuri tuollaisia vaunuja, voi verrata loton päävoittoon, jos niin hyvä tuuri käy, että tästä läheltä tuollaiset käytettyinä löytäisin :).

Yhteistyössä