Sanokaas nyt mulle, että nyt mun pitää ajatella vähän itteeni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Mä olen ehkä saamassa summan X rahaa sitä varten, että käytän sen itseeni, tai mikä nyt mua ilahduttaakin.

Mä tasan tiedän mitä ostaisin sillä. Parit verhot, päiväpeitteen ja maton, vaatteita lapsille ja itselle. Nuokin sieltä, mistä halvimmalla löydän :D
Peritaatteissa ei turhaa, mutta nykyisilläkin pärjää, vaikkei ehkä just sitä omaa tyyliä olekaan. Tai no lähellekään :D

Mutta. Kun on tottunut pihistelemään, mä pelkään, että käytänkin summan järkevästi vain ruokaan ja elämiseen. Osa siitä toki meneekin, mutta pelkään käyttäväni koko summan "järkevästi". :snotty:

Sanokaa mulle, että mun pitäis kerrankin olla itsekäs, jos mulle siihen annetaan vartavasten tilaisuus.

Todellakin ajattelet nyt tämän kerran vain ja ainoastaan ITSEÄSI, onko selvä :kieh: Et osta saamallasi rahalla edes yhtä maitopurkkia.

Onks jossain muuten ilmaisen rahan jako menossa :whistle: Voin ilmoittautua :D

:attn:
Sun pitää ajatella itseesikin!!!!
Ostat noi sisustusjutut, niistä on iloa pitkään koko perheelle.
Sitten ostat ihan itsellesi mukavaa vaatetta!
-Ja käyt oikein kahvilla siinä soppailun lomassa, otat omaa laatu-aikaa senverran!

no saanko mä ostaa maitoakin, jos mä kerron, että mä nautin ruokakaupassa käynnistäkin ;)

Mulla vaan on paha tapa alkaa potemaan huonoa omatuntoa, jos jotakin olis saanut vieläkin halvemmalla jne... :snotty:

kai se on uskottava kun palsta käskee :D

Mun sisällä asuva pieni järjenhiven on siis vain kylmästi vaiennettava, ja lähdettävä shoppailemaan.

Vielä kun pääsis ilman lapsia, niin se vasta oliskin juhlaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
:attn:
Sun pitää ajatella itseesikin!!!!
Ostat noi sisustusjutut, niistä on iloa pitkään koko perheelle.
Sitten ostat ihan itsellesi mukavaa vaatetta!
-Ja käyt oikein kahvilla siinä soppailun lomassa, otat omaa laatu-aikaa senverran!

Jadal, sun pitää olla välillä itsekäskin :attn: Se kertautuu hyvänä perheellesi :heart: Yllä hyvä malli.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

Mun sisällä asuva pieni järjenhiven on siis vain kylmästi vaiennettava, ja lähdettävä shoppailemaan.

Ukko vahtimaan muksuja! Sun pitää päästä nimenomaan ilman lapsia shoppaamaan, hemmottelet itseäs samalla reissulla jossain kahviossa. Mä voin ilmottautuu mukaan shoppailu kaveriks :D

Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

Ukko vahtimaan muksuja! Sun pitää päästä nimenomaan ilman lapsia shoppaamaan, hemmottelet itseäs samalla reissulla jossain kahviossa. Mä voin ilmottautuu mukaan shoppailu kaveriks :D

Tulee vaan pikanen reissu, jos mä ton pojan jätän, se kun on maks 2h ilman tissiä... Mutta voihan sitä toki tehdä useammankin reissun :)
Ja kahville, ehdottomasti ilman lapsia :)

Tytöt sentään voi jättää kotiin :) jää aikaa ostoksiinkin, eikä vain pitämään jälkikasvua ojennuksessa :D

Yhteistyössä