Sanokaas mihin mä heivaan noi sähköurut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläpäin hyväntekeväisyys kirpputori hakee ovelta ja myyvät sitten, rahat menee hyvään tarkoitukseen.
Eiköhän näitä löydy teiltäkin päin. Minusta olisi vähän outoa heittää jätelavalle, kun tarvitsijoita löytyy varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ongelma on, ettei mulla ole sen paremmin autoa kuin ajokorttiakaan. Ja postiin en totisesti tuota mööpeliä saa raahattua edes yhden koiran valjakolla :D

Spr:n kirpparit ainakin täälläpäin hakeekin ainakin joitakin tavaroita kotoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja äitiiii:
Ongelma on, ettei mulla ole sen paremmin autoa kuin ajokorttiakaan. Ja postiin en totisesti tuota mööpeliä saa raahattua edes yhden koiran valjakolla :D

minkälaiset ne on`?
Yamahan kaksiriviset + 10 pedaalia. Mitään en niistä pyydä, jos joku vaan hakisi ne pois. Vantaalla asutaan.

Kaupanseinille ilmoitus..Niin ei tarvitse itse niitä roudailla minnekkään :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja takaisin telkun ääreen:
hitsi ku mies nukkuu niin en saa mielipidettä voisko ne muuttaa meille : (
Heh...no mäkin jämähdin sit eilen illalla muihin puuhiin =) Mutta kysäisepä sun mieheltä tänään.

mein pienempi on kiinnostunut pianosta,ym kosketinjutuista.

Isomman isä soitti kosketinsoittimia ihan työkseenkin välillä ja meidän huviksi.Odotuksena kiinnostuuko tuo Nikke koskaan silleen :D Rytmi kyllä selvästi veressä ja lauleleekin Miikan kanssa yhdessä joskus.

Siis minäkin olisin kiinnostunut =)
Menivätkö jo....
meillä taas olis rummut joutilaana tuolla autotallissa...

Älä ainakaan tolle provolle anna, mieluummin jollekin köyhälle jonka lapsi haluais harrastaa soittamista, mutta ei oo varaa ostaa urkuja. Provon perheen tuloilla vois ostaa vaikka miljoonat sähköurut...

Uusimmat

Yhteistyössä