K
Keittiönoita
Vieras
Likka niitä soitti, mutta eivät mahdu likan yksiöön. Minä ja junnu ei soiteta. Hiivatin iso mööpeli, joka vie ihan turhaan tilaa. Jätelavalle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Likka niitä soitti, mutta eivät mahdu likan yksiöön. Minä ja junnu ei soiteta. Hiivatin iso mööpeli, joka vie ihan turhaan tilaa. Jätelavalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ongelma on, ettei mulla ole sen paremmin autoa kuin ajokorttiakaan. Ja postiin en totisesti tuota mööpeliä saa raahattua edes yhden koiran valjakolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ongelma on, ettei mulla ole sen paremmin autoa kuin ajokorttiakaan. Ja postiin en totisesti tuota mööpeliä saa raahattua edes yhden koiran valjakolla![]()
Yamahan kaksiriviset + 10 pedaalia. Mitään en niistä pyydä, jos joku vaan hakisi ne pois. Vantaalla asutaan.Alkuperäinen kirjoittaja äitiiii:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ongelma on, ettei mulla ole sen paremmin autoa kuin ajokorttiakaan. Ja postiin en totisesti tuota mööpeliä saa raahattua edes yhden koiran valjakolla![]()
minkälaiset ne on`?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Likka niitä soitti, mutta eivät mahdu likan yksiöön. Minä ja junnu ei soiteta. Hiivatin iso mööpeli, joka vie ihan turhaan tilaa. Jätelavalle?
Korkeus 84 cm, leveys 99 cm ja syvyys leveimmältä kohdalta 58 cm.Alkuperäinen kirjoittaja äitiiii:onks ne kui isot`?
Heh...no mäkin jämähdin sit eilen illalla muihin puuhiin =) Mutta kysäisepä sun mieheltä tänään.Alkuperäinen kirjoittaja takaisin telkun ääreen:hitsi ku mies nukkuu niin en saa mielipidettä voisko ne muuttaa meille : (