Isosta omakotitalosta rivariin, niin mahdoton tehtävä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toivoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27410074]Olisitte muuttaneet yhdessä pienempään asuntoon.
Väsyikö mies (lapsi)arkeen?[/QUOTE]

Mies ei halunnu meitä mukaansa, eli väsyi varmaan perhe-elämään.

No mutta, kiitos kaikille hyvistä vinkeistä, kyllä tää tästä vielä iloksi muuttuu...

Minä laittaisin perintökalusteet joko mukaan tai jonnekin säilöön, kaverin varastoon, vanhempieni luo... minne saisin. Ja sitten vain kävisin läpi huone kerrallaan, tavara kerrallaan. Raskasta varmasti :(

Jos ei uudessa asunnossa ole paljoa kaappitilaa, saisitko järkättyä sitä lisää? Voisitko esim. laittaa kaikki liinavaatteet tällaiseen:
BRIMNES Sängynrunko, jossa laatikot - 160x200 cm - IKEA

Oikeasti sitä tavaraa, mitä tarvitsee, on tosi vähän. Ymmärrän kyllä tunnearvon :( Mutta voisiko sitä ajatella puhdistautumisena myös, että kun osasta roinasta pääsee eroon, sanoo vähän hyvästejä sille entiselle elämälle?

Vuokraa varastotilaa jostain varastohotellista pariksi kuukaudeksi ja vie sinne kaikki ylimääräinen, niin ehdit käydä pikkuhiljaa läpi mistä voisi luopua.

Tää kyllä vahvistaa mun epäilystä, että suurin osa ihmisistä tarvitsee omakotitalon ainoastaan tavaroiden säilyttämistä varten. Meitä on ihmetelty kun nelihenkisenä perheenä mahdumme 70 neliön kolmioon ja kaikki muut tuntuvat taritsevan vähintään 100 neliöisen rivitaloasunnon, mielellään omakotitalon erillisine autotalli&varastorakennuksineen. Mulla ei ole mitään halua haalia tavaraa ja muumioida sitä johonkin varastoon tai kaappien perälle.

Yhteistyössä