Sanokaas mielipiteitä nopeesti????(raskaus,supistukset ja vihlovat kivut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla vasta viikkoja 29 ja risat.Harjotussuppareita tullu jo useita viikkoja ja tiedän että niistä ei pitäisi olla haittaa ku niit on ollu aiemmissaki raskauksissa runsaasti.Mutta nyt kahen päivän ajan mulla käy tosi kovia vihlasuja tuolla jossaki sisällä(menevät sekunnissa varmaan ohi)mutta tunnen niitä aika usein ja sen lisäksi harjotussuppareiden yhteydessä muutaman kerran on ollut mennkamaista kipua alamahalla.Pitäisiköhän mun "höllätä" vähä tahtia eli voikohan nää aiheuttaa muutosia kohdunsuulla?Ja aiemmissa raskauksissa tälläsiä ei ole ollut,ainostaan niitä kivuttomia harjotusuppareita enkä usko että nämä ovat liitoskipuja.

Mä kävisin tarkistuttamassa kohdunsuun tilanteen. Itsellä ollut aina kivuttomia suppareita jotka on aukonu paikkoja. Olisin siis itse paniikissa sun tilanteessa :D, mutta yksilöllisiähän nuo tietty on.

Mulla on nyt rv 37. Ja enemmän on tässä kolmannessa raskaudessa ollu just kaikkea tollasta kuin aiemmissa. Mutta edelleen on ainakin mulla vauva mahassa :) Tietysti on ihan hyvä ja järkevääkin höllätä jo hieman tahtia, jos vaan mahdollista!

Mulla on nyt rv 37. Ja enemmän on tässä kolmannessa raskaudessa ollu just kaikkea tollasta kuin aiemmissa. Mutta edelleen on ainakin mulla vauva mahassa :) Tietysti on ihan hyvä ja järkevääkin höllätä jo hieman tahtia, jos vaan mahdollista!

Millä viikoilla sulla on alkanut tällaset oireet?Mullaki kolmas lapsi tulossa.Jotenki ymmärtäsin nää oireet jos viikkoja olisi enemmän mutta onneksi tällä viikolla on lääkärineuvola.

Kolmannessa raskaudessa oli minullaki9n vastaavaa. Ennen kuin jäin sairaslomalle oli aika kovia kipuja myös öisin, heräilinkin niihin. Tähän yhdistettynä paineen tunne ja pienestäkin liikkeestä aiheutuvat supistukset, niin ei ollut kyllä kovin mukavaa.. Lääkäri ei uskaltanut laittaa minua töihin (enkä kyllä olisi uskaltanut mennäkään) ja kirjoitti sairaslomaa aina n. kuukauden kerrallaan. Kotona ollessa otin tosi rennosti, vuodelepoon en sentään joutunut.

Aikaisemmat synnytykset alkoivat jostain syystä 37-viikolla, joten kai joku ennenaikaisuusriski tässäkin raskaudessa olisi ollut. Vauvaa pysyi kuittenkin melkein loppuun saakka masussa. :)

Kävisin varuilta näytillä, koska uudelleen synnyttäjälle ne supparit voi aiheuttaa paljon nopeammin muutoksia ku ekaa odottavalle.
Itse oon ollu kahdesta vuodelevossa kun paikat on auennu ja kanava lyhentyny

Yhteistyössä