Sanokaas hyvää ajanvietettä näin sateiselle lauantaille?

"vieras"
En tiedä, mutta täällä on suorastaan helle (tai sopiva keli, vähän tuulee) ja MARKKINAT! Kävin syömässä muikkuja ja löysin aika ihanan tunikan; pikkukukallinen, farkunsininen, vilpoinen sellasella epäsymmetrisellä helmalla.
Taidan kohta hakea toisenkin erivärisen.
 
täällä sataa
Ja minulla on muutenkin työlistalla juhannussiivousta. koska ikkunoita ei voi sadeilmalla pestä niin pyyhin pölyt, pesen koriste-esineet, inventoin ullakon (muut säilytystilat olen ehtinyt jo inventoida) ja silitän pyykkiä. Uuninkin voisi pestä, pakastimen ehdin jo sulattaa viime viikolla. Saunan pesen vasta myöhemmin.
 
Meiän piti lähtä grillaamaan yhen lammen rantaan, mut alkoi tihuttaa vettä. Toi tihuttaminen loppu äsken, että kait se on riskillä lähettävä grillaamaan. Täytyy ottaa sontsa mukaan. :D

Hyvä et teillä päin paistelee aurinko, nauttikaa!
 
"vieras"
Leivo, tee ruokaa pakkaseen ensi viikoksi, siivoa, kutsu vieraita kylään tai mene itse jonnekin kyläilemään, vuokraa leffa ja tee itse popcornia kaveriksi. Tai ainahan voi roikkua palstalla :D
 
"vieras"
Lasten kanssa vai ilman? Lasten kanssa tykätään leikkiä "levyraatia" sadepäivinä: Youtubesta "historiallista" kasaria tai ysäriä, musiikkikasvatusta parhaimmillaan =) Kelpaa ne videot kyllä yksinään fiilistelyynkin...
 
No se on nyt päiväohjelma päätetty; anoppilaan kyläilemään, riskillä rillaamaan, perussiivous, iltapäiväruuaksi jauhelihakeiton valmistus ja illalla joku leffa oman kullan kainalossa. Eiköhän siinä riitä tälle päivälle touhuja. Kiitos kaikille ehdotuksista. Huomenna vois lähtä mattopyykille. Täytyy vaan ettiä jostain joku amttojen pesupaikka, kun olen vast muuttanu tälle paikkakunnalle niin ei hajuakaan missä niitä ois.
 

Yhteistyössä