Sanokaapas mielipide, onko tämä minun pyöreään päähän sopiva hääkampaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R20+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja R20+:
Sörhis, okei, okei!! :D

Vilinäiti Niin minäkin, ei muuten mutta kun anopin mielestä ei alaripsiin laiteta ollenkaan.. Siitäkin siis eri mieltä.

Työnnä se musta hylsy anopin pe.....n :D
Ei vaiskaan. Laitat just sen meikin kuin itse haluat, muista viis.
Se on sun ja sun miehen päivä. Niin kait se sininen on edes vedenkestävää :D
Ettei oo sit naama sinisenä :D

Ehdottomasti musta ripsiväri. Vieläkö tuollaista sähkönsinistä myydään? Hui tuli ihan oma nuoruus ja 80-luku mieleen, silloin käytin tuollaista ripsaria, se tosin sopi mulle paremmin kuin sulle, silmäni on sinisemmät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehdottomasti musta ripsiväri. Vieläkö tuollaista sähkönsinistä myydään? Hui tuli ihan oma nuoruus ja 80-luku mieleen, silloin käytin tuollaista ripsaria, se tosin sopi mulle paremmin kuin sulle, silmäni on sinisemmät.

Ja tähän lisään vielä, että kampaus on kaunis ja kukat sopii siihen hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Sörhis, okei, okei!! :D

Vilinäiti Niin minäkin, ei muuten mutta kun anopin mielestä ei alaripsiin laiteta ollenkaan.. Siitäkin siis eri mieltä.

Työnnä se musta hylsy anopin pe.....n :D
Ei vaiskaan. Laitat just sen meikin kuin itse haluat, muista viis.
Se on sun ja sun miehen päivä. Niin kait se sininen on edes vedenkestävää :D
Ettei oo sit naama sinisenä :D

Ei oo.. Mun silmänympärysiho ei tykkää meikinpoistoaineista..
Ja tähänkään asti ei ole vielä levinnyt vaikka olen itkenyt, jopa hautajaisissa pysyi ripsari..

Emmä uskalla työntää sitä sinne anopin piiip .. :whistle: *enkeli*

Ja kyllähän se niin on että minä ja mies se päivä vietetään muut on vaan vieraita.. Viime kädessä päätän minä mutta silti kiva kuulla mitä muut ajattelee. Toki meidän vieraat saattaa olla eri mieltä kuin palstanmammat. Niin usein sukulaiset kumminkin kehunut mun silmiä sinisine ripsareineen. Vaikeeta.

Eihän tässä hyvä nainen kilpailla siitä kenelle sopii parhaiten. Laita niistä sun linsseistä kuva niin voidaan kinata. Oma kehu paras kehu. :whistle:

Kiitos kaunis.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2518962.jpg

Jaksaisko joku vielä päättää mun puolesta ( tai pikemminkin tukea mun päätöstä jonka siis tehnyt jo ;) )

Eli siis sininen vai musta ripsiväri?

Anoppi on ihan eri mieltä asiasta kanssani, kumpi sopii ja näkyy kuvissa...

Musta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2518962.jpg

Jaksaisko joku vielä päättää mun puolesta ( tai pikemminkin tukea mun päätöstä jonka siis tehnyt jo ;) )

Eli siis sininen vai musta ripsiväri?

Anoppi on ihan eri mieltä asiasta kanssani, kumpi sopii ja näkyy kuvissa...

Musta :D

*mikä se hymiö on missä kiroillaan* Ei vaan, kiitos! :P :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Ois kiva nähdä kuva puvusta :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=2519495.jpg

Ryppyisenä.. Ja juu on silitetty ja säilytetään ilman liian lyhyttä pukupussia ettei ryppyynny lisää..

Kai se olis mentävä suihkuun ja iltapuuhiin...

Aivan ihanan värinen ja kauniit kirjailut.
Tunnut olevan tavallista morsianta räväkämpi niin miksei sininen ripsivärikin kävis :D

Mutta joka tapauksessa onnittelut jo etukäteen ja varmasti oot kaunis morsian :flower:

Eihän tässä hyvä nainen kilpailla siitä kenelle sopii parhaiten. Laita niistä sun linsseistä kuva niin voidaan kinata. Oma kehu paras kehu. :whistle:

Kiitos kaunis.

Mistä linsseistä? Täytyy kestää mielipide, kun sitä kerran kysyy. Tuo sininen ripsivärii ei sulle sovi, mutta mun puolesta voit toki sitä käyttää :) Ei kai sulla sitä sentää hautajaisissa ollut, luinko oikein?

Oi, mikä puku, ja kaunis kampaus..Tuleepa kaunis morsian:)
Se musta ripsari saa miultakin äänen, sen takia, ettei tulis liikaa värejä kokonaisuuteen.
Mutta, päätitpä laittaa kumman väristä vaan, ihanaa päivää teille! Ja onnea!

Ei sovi tuon puvun kanssa sininen ripsiväri, jos ei muutenkaan. Sun hiukset on ehkä hiukan liian lämpimän sävyiset fuksian väriselle puvulle, mutta nehän on niitä 80-luvun värejä, niitä minäkin silloin käytin, vaikka eivät mulle sopineet ;)

Puvun ja kampauksen kanssa EHDOTTOMASTI musta ripsiväri,sun silmät näytti siinä upealta...pakko sanoa että se sininen ei ole eduksi sinulle, tekee todella halvan ja suttusen näköseksi.

Mikset menisi ammattilaisen käsittelyyn, laittas sulle sellaset meikit että avot olis upea morsian!

Kiitos kaunis.

Mistä linsseistä? Täytyy kestää mielipide, kun sitä kerran kysyy. Tuo sininen ripsivärii ei sulle sovi, mutta mun puolesta voit toki sitä käyttää :) Ei kai sulla sitä sentää hautajaisissa ollut, luinko oikein?

Nyt mä järkytin sua enemmän kuin mikään koskaan..
Mä oon hyvä.
Minä kestän mielipiteet hyvin.
Mitä muuta voisin vastaa kun en sun silmiäsi ole nähnyt.. Jooh.
Kauniita unia sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:
Puvun ja kampauksen kanssa EHDOTTOMASTI musta ripsiväri,sun silmät näytti siinä upealta...pakko sanoa että se sininen ei ole eduksi sinulle, tekee todella halvan ja suttusen näköseksi.

Mikset menisi ammattilaisen käsittelyyn, laittas sulle sellaset meikit että avot olis upea morsian!

Syy miksi en mene niin ammattilainen sanoo siniselle kyllä ja mustalle ei.
Ja silloinhan se on vain minun edukseni..
Kukaan sitten uskois että olen ollut ammattilaisen käsittelyssä.. Prkl! :)

Kampauksestasi tulee upea.

Ripsarikysymys on helppo. EI missään nimessä sinistä!

Musta tai RUSKEA. Olet vaalea, niin se sopii kyllä. Pukusi puolesta ehkä musta.

Minä ostin hätäpäissäni viime syksynä ripsarin, joka näyttää älyttömän vaalealta. Ripsissä se on kuitenkin tummanruskea, lähes musta ja mukavan "pehmeä" kun kuitenkin käytän aina murrettuja sävyjä.

Ja ONNEA hääparille! :D

Yhteistyössä