G
g
Vieras
molemmat ripsarit sulle sopii, mut mustaa ehdottaisin. ei tule liikaa värejä, tarkoitan kukat ja puku.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja vielä ääni mustan puolesta. häämeikinhän tulee olla luonnollinen eikä mikään maalisankoon kastettu.
Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:Kampaus oli todella kaunis! :flower: =) Vielä tosiaan kukkia siihen niin ai ai!![]()
Ja musta ripsari on mun mielestä parempi valinta, varsinkin jos puvussasi on sitä aniliininpunasta.
Jos säväyttää haluat silmilläsi niin voithan laittaa tekoripset? Siis ei mitään luonnottoman valtavia ja pitkiä, mutta semmoset että näyttää vielä entistä upeemmalta!! B)
Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:en mä siltikään laittais sitä sinistä.
Vaikkakin käytät sitä aina arkena mutta älä häissäsi! :|
mutta itsehän sä sen lopulta saat päättää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MUSTA. Toi sininen on karsea.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Musta siltikin
Aniliininpunainen ja sininen aikasmoinen yhdistelmä
Mutta morsian tekee niin kuin itse tahtoo eikä kuuntele anoppia ja palstan mammoja
Se meikki mikä tuntuu omimmalta ja tuntuu ja näyttää itsestä hyvältä.
Ois se kummallista itsellekin tunkea verkkosukkikset jalkaan jos ei niitä muuten käytä heh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja R20+:Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:Kampaus oli todella kaunis! :flower: =) Vielä tosiaan kukkia siihen niin ai ai!![]()
Ja musta ripsari on mun mielestä parempi valinta, varsinkin jos puvussasi on sitä aniliininpunasta.
Jos säväyttää haluat silmilläsi niin voithan laittaa tekoripset? Siis ei mitään luonnottoman valtavia ja pitkiä, mutta semmoset että näyttää vielä entistä upeemmalta!! B)
No niinkuin kuvista näkee on mun ripset tuuheat jo ja pitkät. Ulottuu ripsivärin kanssa kulmakarvoihin asti. Juu ja kulmakarvat on muotoilun kohteena seuraavaksi, ei oo vaan jaksanut perehtyä siihen pitkään aikaan.. :O
Joten iso ei tekoripsille. Ja kiitos mielipiteestä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Tuo luumu on aika tumma juu, mut kyl sen erottaa ettei oo musta
Mites ois sinertävä luomiväri? Liilaa oli sit kyllä kirkkaanpaakin
Ajattelin vaan kun sulla on jo aniliininpunainen puku niin ehkä sit hillitympi meikki sopis
Tuos kuvas sininen loistaa niin hyvin. Otas toinen kuva mis luonnollisempi valo ja kuva vähän kauempaa.