Sanokaapas mielipide, onko tämä minun pyöreään päähän sopiva hääkampaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R20+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
musta.. ellet oo 80-luvun fani - se sininen on aika tyrmäävä. ja mustastakin hankit sellaisen ripsarin joka oikein pidentää (ja mahdollisesti myös tuuhentaa) ripsiä (tulee sitten se sama efekti joka kuvassa näkyy tuolla sinisellä värillä)

Kampaus oli todella kaunis! :flower: =) Vielä tosiaan kukkia siihen niin ai ai! :p

Ja musta ripsari on mun mielestä parempi valinta, varsinkin jos puvussasi on sitä aniliininpunasta.
Jos säväyttää haluat silmilläsi niin voithan laittaa tekoripset? Siis ei mitään luonnottoman valtavia ja pitkiä, mutta semmoset että näyttää vielä entistä upeemmalta!! B)

Tuo luumu on aika tumma juu, mut kyl sen erottaa ettei oo musta :D

Mites ois sinertävä luomiväri? Liilaa oli sit kyllä kirkkaanpaakin :D
Ajattelin vaan kun sulla on jo aniliininpunainen puku niin ehkä sit hillitympi meikki sopis :D

Tuos kuvas sininen loistaa niin hyvin. Otas toinen kuva mis luonnollisempi valo ja kuva vähän kauempaa.

Kampaus on kaunis. Itse laittaisin mustaa ripsaria, jotenkin tuntuu liian räikeältä tuo sininen ja sopisi ennemmin sitten jatkoille. Häämeikki on yleensä aika neutraali, puku, kampaus ja kukat pääosaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja vielä ääni mustan puolesta. häämeikinhän tulee olla luonnollinen eikä mikään maalisankoon kastettu.

Mutta ajattele sitä että sininen ripsiväri on mun arkimeikki / en käytä muuta..

Kauheesti ääni mustalle.. :D

Yritä napsasta uutta kuvaa vähän kauempaa..

Tätä parempaa kuvaa ei saa kun kädet ei yltä eikä oo itsestään laukeavaa digikameraa ;)
Ja kun on ilta niin ei luonnon valossa saa.. :/ Etäisyys n.metri kuvassa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2519293.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:
Kampaus oli todella kaunis! :flower: =) Vielä tosiaan kukkia siihen niin ai ai! :p

Ja musta ripsari on mun mielestä parempi valinta, varsinkin jos puvussasi on sitä aniliininpunasta.
Jos säväyttää haluat silmilläsi niin voithan laittaa tekoripset? Siis ei mitään luonnottoman valtavia ja pitkiä, mutta semmoset että näyttää vielä entistä upeemmalta!! B)

No niinkuin kuvista näkee on mun ripset tuuheat jo ja pitkät. Ulottuu ripsivärin kanssa kulmakarvoihin asti. Juu ja kulmakarvat on muotoilun kohteena seuraavaksi, ei oo vaan jaksanut perehtyä siihen pitkään aikaan.. :O

Joten iso ei tekoripsille. Ja kiitos mielipiteestä! :)

Musta siltikin :D

Aniliininpunainen ja sininen aikasmoinen yhdistelmä :D

Mutta morsian tekee niin kuin itse tahtoo eikä kuuntele anoppia ja palstan mammoja :D
Se meikki mikä tuntuu omimmalta ja tuntuu ja näyttää itsestä hyvältä.

Ois se kummallista itsellekin tunkea verkkosukkikset jalkaan jos ei niitä muuten käytä heh :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Musta siltikin :D

Aniliininpunainen ja sininen aikasmoinen yhdistelmä :D

Mutta morsian tekee niin kuin itse tahtoo eikä kuuntele anoppia ja palstan mammoja :D
Se meikki mikä tuntuu omimmalta ja tuntuu ja näyttää itsestä hyvältä.

Ois se kummallista itsellekin tunkea verkkosukkikset jalkaan jos ei niitä muuten käytä heh :D

No näinhän se on.
Kovin moni sitä mieltä että musta mutta kun en tunne itseäni kauniiksi siinä vaan tunne on "alaston"..

Onko se muuten niin että alaripsiin ei etiketin mukaan laiteta ripsaria ?

Alkuperäinen kirjoittaja R20+:
Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:

No niinkuin kuvista näkee on mun ripset tuuheat jo ja pitkät. Ulottuu ripsivärin kanssa kulmakarvoihin asti. Juu ja kulmakarvat on muotoilun kohteena seuraavaksi, ei oo vaan jaksanut perehtyä siihen pitkään aikaan.. :O

Joten iso ei tekoripsille. Ja kiitos mielipiteestä! :)

Ok. Ehkä ne tekoripset onkin vaan mun haave.. :D en oo nimittäin ikinä sellasia kokeillut. :ashamed:

Mä laitan alaripsiin ripsiväriä oli mikä oli. Sen verran kans ripsiä ehdottomasti laittaisin.
Joskus harvoin kun on kiire töihin niin laitan vain ylös ja sit on kyllä "alaston" olo.
Mullakin vielä lasit niin tarvii olla kunnon ripsivärit et silmät erottuu naamasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Tuo luumu on aika tumma juu, mut kyl sen erottaa ettei oo musta :D

Mites ois sinertävä luomiväri? Liilaa oli sit kyllä kirkkaanpaakin :D
Ajattelin vaan kun sulla on jo aniliininpunainen puku niin ehkä sit hillitympi meikki sopis :D

Tuos kuvas sininen loistaa niin hyvin. Otas toinen kuva mis luonnollisempi valo ja kuva vähän kauempaa.

Luomiväri ei voi olla sininen koska inhoan sitä :D ( ihme ja kumma )

Täytyy miettiä tuota luumun väristä sitten..

Yhteistyössä