Sanokaapa mulle (pettämisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos mies on pettänyt ja nainen epäilee sitä..
Nainen sitten päättää miehelle sanoa epäilyistään, niin jos mies on syytön, onko hän viilipyttynä vai raivona tässä tilanteessa?

Sanokaapa teidän näkökantanne? :(

Mie siis epäilen miestäni, sanoin hänelle epäilyistäni, ensin oli todella viilipyttynä ja vannoi ettei ole niin tehnyt..
Nyt kun uudemman kerran sanoin miksi epäilen, olikin eri ääni kellossa.
Voiko vaan ihmisen ilmeestä nähdä jos pettää?

Mun kokemuksen mukaan on raivona, oli syyllinen tai ei. Uskon, että jokaista syytöntä loukkaa puolison epäily sen verran ettei voi ihan tyynenä olla. Syyllinen taas voi kehitellä millaisen reaktion tahansa tuossa tilanteessa.

MUOKS* En siis vieläkään tiedä oliko pettänyt/aikeissa pettää, suhde päättyi muista syistä aikoja sitten. Sen jälkeen en olekaan ketään epäillytkään.

Jos olis miun ukosta kyse niin hää toimis taatusti sillai et käskis istuu pöydän ääreen ja selittäisi rauhallisesti ja kysyis mistä moinen epäilys ja selvittäs asiat jos ei olisi pettänyt... jos taasen olis menny hölmöilee niin ollaan tehty sopimus et kerrotaan heti... mie tiiän et saan hirveen ryöpyn niskaan et luuketko et kertos mutta vastaan että tiedän... syitä en ala kertoo mutta tässä asiassa olen luottavainen.

Yhteistyössä