"amanda"
KUn joillakin on tapana "ilmestyä paikalle" tai muuten vaan kulkea 1/2 litran vesipullo kädessä niin onko kyse vedestä ja juomisesta vai onko se vaan ns "asuste"?
no on sun elämä köyhää jos vesipullolla pystyy brassailemaanHarvemmin oon nähny näiden pullonkanniskelijoiden oikeesti juovan pullosta. Kyllä jonkinlaiseksi brassailuksi sen tulkinnut. Joku Anna Abreukin ilmestyy haastatteluun vesipullo kädessä...miksi ei sitten juo =)
Jos mietit oikein kovaa, niin keksisitköhän jonkun muun mahdollisen syyn miksi henkilöllä voisi olla haastattelussa vesipullo tai vesilasi lähettyvillä?Harvemmin oon nähny näiden pullonkanniskelijoiden oikeesti juovan pullosta. Kyllä jonkinlaiseksi brassailuksi sen tulkinnut. Joku Anna Abreukin ilmestyy haastatteluun vesipullo kädessä...miksi ei sitten juo =)
Ellei ole suora haastattelu, niin ne editoidaan. Mikä tarkoittaa, että telkkarissa näytetään parhaat palat. Lähetysaika on rajallinen, joten miksi ihmeessä ne näyttäisi ne kohdat jossa Anna juo vettä.Harvemmin oon nähny näiden pullonkanniskelijoiden oikeesti juovan pullosta. Kyllä jonkinlaiseksi brassailuksi sen tulkinnut. Joku Anna Abreukin ilmestyy haastatteluun vesipullo kädessä...miksi ei sitten juo =)
ettei olis välissä joku tauko jonka aikana juo?Harvemmin oon nähny näiden pullonkanniskelijoiden oikeesti juovan pullosta. Kyllä jonkinlaiseksi brassailuksi sen tulkinnut. Joku Anna Abreukin ilmestyy haastatteluun vesipullo kädessä...miksi ei sitten juo =)
Anna Abreulle/muille julkkiksille se saattaa tarkoittaa ihan sopimusjuttua, josta kilahtaa rahaa tilille. Olet varmaan kuullut mainonnasta ja sponsoroinnista?Harvemmin oon nähny näiden pullonkanniskelijoiden oikeesti juovan pullosta. Kyllä jonkinlaiseksi brassailuksi sen tulkinnut. Joku Anna Abreukin ilmestyy haastatteluun vesipullo kädessä...miksi ei sitten juo =)
miten se vesipullo saa näyttämään terveemmältä?Sä voit juoda vettä tasan yhtä paljon vaikket kulje pullo kädessä.
Esim. 6 x 0,5l lasia päivässä riittänee pitkälle ellei sitten tarvitse vesipulloasustetta jolla leikitään terveempää ihmistä kuin ollaankaan.
En tiennyt minäkään. Ja minä yritän aina pitää vesipulloa (useimmiten sisältäen vihreää teetä) mukana, muuten tulee mentyä aina kaupan kautta hakemaan juotavaa. Ja juon päivän aikana 2-3l ja elimistö sen vaatiikiin kun on jo siihen tottunut. Aivan yks ja sama mitä muut ajattelee pienissä päissäänEn käytä kultaa en timantteja vaan brassailen Siggin pullolla jota näkyvästi kannan mukanani niin kokouksissa kuin kuntosalilla. Huomaahan kaikki et mulla on vesipullo?
Oikeesti: en tienny että vedenjuonti ei oo luonnollinen osa kaikkien päivittäistä elämää. Hörppy silloin tällöin pitää janon loitolla.