Sanokaa rehellisesti *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kutsuisi tuota edes mahaksi tähän omaani verrattuna. Raskausarvet tulivat bonuksena sulle, ole ylpeä! Ne yleensä lähtevät pois tai ainakin haalistuvat. Omani lähtivät mutta roikkuva maha kylkineen jäi...

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
tällaisia pullia ne ex-vauvamahat on, ei auta kuin odottaa ja jumpata :)

Mulla ei oo mahassa yhtään raskausarpia mutta paksuutta sen sijaan on ja tollanen ihana löllö edessä. En vois kuvitellakkana vetäväni bikineitä päälle kesällä mut eipä sillä niin väliä kun on niin ihana tulos:

:heart: :heart: :heart: :heart:

Voin kertoa että mulla on tuplasti isompi maha, enkä edes ikinä ollut raskaana. Hyvä masu sulla on :)

Voi kun me kaikki kehdattaisiin näyttäytyä bikineissä, ei kukaan sitten jättäytyisi näyttäytymättä...

Kun kaikki ajatellaan, ettei kehdata, niin eipä siellä rannoilla näy kun ns. täydellisiä ja paineet vaan lisääntyy ulkonäön suhteen.

Pitäisi vaan rohkeasti näyttäytyä, viis siitä mitä joku ajattelee ja tuskinpa niin paljon pahaa ajateltaisiinkaan jos kaikki kukat kukkisi :)

Mut, enpä vaan itsekään kehtaa rannalle... tosin, ehkäpä kehtaankin, kehtaa sitten joku muukin kun näkee mun mahan :D, löllö iso maha...

Mä en kutsuisi tuota edes mahaksi tähän omaani verrattuna. Raskausarvet tulivat bonuksena sulle, ole ylpeä! Ne yleensä lähtevät pois tai ainakin haalistuvat. Omani lähtivät mutta roikkuva maha kylkineen jäi...

Miksi pitäisi olla ylpeä arvista?? =O

rehellisesti.
kun mä katoin kuvaa oletin heti että sinulla on pieni vauva.

usealle ihmiselle tulee arpia. joillakin maha vetäytyy heti.mutta suurimmalle osalle mahaa jää. sulla on minusta todella hyvin 3kk aikana vetäytynyt maha.
arvet haalistuu kyllä.

mulla repes mahanahkat tokalta samallalailla,tulivat jäädäkseen.olin eka masentunut että ei hitto,koskaan ei viiti bikiniä pitää tai olla puserolla missä mahaa näkyy.nyt odotan jo neljättä vauvaa.nyt naurattaa että bikiniä voin pitää omassa pihassa,tuskin naapurille 200m päähän raskausarvet näkyy ja tuskin nyt baariin lähden kolmekymppisenä hilluun napapaidassa.
oma ukko mahani on nähnyt ja hyväksynyt,joten siitäkään ei ole haittaa.niin mitä ihmettä minä stressaan sellaista asiaa,jolle ei voi mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja kaunis on:):
no mitä tuosta. Sinulla on kaunis keskivartalo, ei yhtään ylimääräistä. Nuo raskausarvet vaalenee paljon vielä tuosta ja ne ovat muistona sinulle maailman tärkeimmästä tapahtumasta. Sinusta tuli äiti. Vatsanahkasi ei ole pahasti venynyt ollenkaan! Ole ylpeä itsestäsi. Naisen kaunis vartalo:)

ei yhtään ylimääräistä... just..

Yhteistyössä