Sanokaa paikka mihin pitää soittaa JOS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
On välillä niin paha olla että toivoo ettei olisi edes olemassa. Rakastan lapsiani ja miestäni, itseäni vihaan! En pidä itsestäni fyysisesti enkä henkisesti. Välillä on hyvä olla, kaikki on kohdallaan. Mutta välillä tulee päiviä jolloin kaikki on päin helvettiä, ja vain siitä johtuen mitä ajattelen itsestäni ja mitä luulen muiden ajattelevan minusta. Pelkään että kuinka kauan jaksan tällaista...
Meillä olisi kaikki hyvin jos olisin itse erilainen ja pitäisin itsestäni.
Mistä voin pyytää apua?! Sekin on kyllä todella vaikeaa...

Voi kun mä huomenna pystyisin siihen että soittaisin! Mun on pitänyt apua hakea jo kauan, koskaan en oo siihen pystynyt.. Pelkään mitä mies siitä ajattelee jne. Ja mitä ne ihmiset siellä ajattelee..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi kun mä huomenna pystyisin siihen että soittaisin! Mun on pitänyt apua hakea jo kauan, koskaan en oo siihen pystynyt.. Pelkään mitä mies siitä ajattelee jne. Ja mitä ne ihmiset siellä ajattelee..

Soita,en usko että tulet pettymään.He ovat siellä sitä varten.

Kynnys on korkea, mutta siksi ne on siellä, auttaakseen. Miehen mielipide toivottavasti on se, että hyvä, kun rakas hakee apua?

Mulle oli tosi suuri kynnys soittaa. Kun en edes oikein tahtonut myöntää, että asiat ei ole hyvin. Mutta kun sen yhden kerran uskalsin soittaa, niin loppu menikin sitten itsestään :) . Mut otettiin hyvin vastaan ja ongelmani otettiin vakavasti.

En mäkään sinuna soittaisi terveyskeskukseen. Ja jos se terveyskeskuksessa oleva sukulainen on urkkijatyyppiä, en menisi kunnalliselle lainkaan. Mutta sä voisit hyvin soittaa sinne mielenterveystoimistoon ja kertoa, ettet halua mennä terveyskeskuksen kautta em. syistä johtuen.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:

Kynnys on korkea, mutta siksi ne on siellä, auttaakseen. Miehen mielipide toivottavasti on se, että hyvä, kun rakas hakee apua?

No kyllä hän näin vissiin ajattele..jos sanoo mitä ajattelee. Tääkin on just tätä ongelmaa kun en voi oikein uskoa mitä minulle sanotaan..ajattelen aina että kuitenkin hän miettii jotain muuta päässään..

En ole vieläkään sinne pystynyt soittamaan... aamun oli taas ihan hyvä olla mutta taas yhtäkkiä ei mikään oo hyvin. Suutuin miehelle kun hän ei ymmärrä olla kotona kun on kipeänä, töihin vain menee. Hän ei kuuntele minua yhtään, nauraa vaan tai sanoo että älä stressaa, se tuntuu pahalle..

En ole vieläkään sinne pystynyt soittamaan... aamun oli taas ihan hyvä olla mutta taas yhtäkkiä ei mikään oo hyvin. Suutuin miehelle kun hän ei ymmärrä olla kotona kun on kipeänä, töihin vain menee. Hän ei kuuntele minua yhtään, nauraa vaan tai sanoo että älä stressaa, se tuntuu pahalle..

Nyt tsemppiä ja känny käteen. :)

Yhteistyössä