sanokaa nyt mulle paljon mun pitää syyä kaloreita päivässä etten mee säästöliekillä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo aika helposti lähti semmonen 5 kiloa mut nyt jannaa paino paikallaan. pelottaa vaan että syön sit liikaa kun tuo 1500 tuntuu hyvältä määrältä mulle.

Ensiksi lähtee nesteitä ja ne lähtee yleensä vaudilla. Liikutko miten paljon?

Liity Kiloklubiin niin saat oikean kalorimäärän joka muuttuu sen mukaan kun painosi laskee.
Mulla pituutta 171 cm ja painoa 79 kg (puoli vuotta sitten oli 88 :))
Mä syön päivässä 1600-1700 kaloria.

Tosiaan sitä kalorimäärää kannattaa tiputtaa pikkuhiljaa. Jos vetää noin alas heti niin kroppa tottuu siihen eikä enää laihdu. Tuosta onkin vaikea tiputtaa enää alemmas.

no kyllä joka päivä liikun mutta ei hikiliikuntaa. 10kk vauva pitää liikkeessä. ehkäpä jatkan tuolla 1500 kaloria ja tiputan sit jos alkaa tuntua ettei paino lähe. tai sit lisään. hankalia nää asiat kun jotenkin outoa että olen täynnä tuosta 1500 kaloria ja sit muka pitäs syyä enemmän ja silti laihtuu

liikkumisessa muista että jos haluat polttaa rasvaa pidä syke alle 100 ja yli 40 min sit seuraavat 20 min palaa rasvat. jos kovempi yli 100 syke palaa vain hiilarit,proteiinit yms ja olet pian hapoilla (ei niin tehokasta) tän neuvon antoi urheilijoiden fysioterapeutti.. toisin sanoen kävele reippaasti tehokkampaa kuin juoksu!

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Liity Kiloklubiin niin saat oikean kalorimäärän joka muuttuu sen mukaan kun painosi laskee.
Mulla pituutta 171 cm ja painoa 79 kg (puoli vuotta sitten oli 88 :))
Mä syön päivässä 1600-1700 kaloria.

Ja lisään vielä että tämä on laskettu sen mukaan että en liiku yhtään, liikunnan myötä syön sitten vielä enemmän ja toki välillä syön herkkujakin ihan reilustikin ja silti paino on pudonnut ihan kivasti.

eli oonko sittenkin syöny koko ajan liikaa jos 1200 vaan saa syödä? aika vähältä kuulostaa

Älä vähennä vaan lisää. Sun kokoisen ihmisen peruskulutuskin on varmaan lähellä 2000 kaloria. Kroppa ei toimi oikein, jos vedät kalorit liian alas.

lumivalkoinen: kiitos siulle vastauksesta! luuletko että tuo 1500 on minulle liikaa kun painoa kuitenkin 10 kiloa enemmän kun sulla?

En usko että on sulle liikaa, luulen että se on päinvastoin. Nyt pitäisi syödä vähän enemmän ja sitten kalorimäärä vähenee kun paino laskee. Jos muistan oikein. Toi painonvartijoiden 1200 kuulostaa törkeän vähältä. Vaikka teen ihan kevyttä toimistotyötä, en pärjäisi moisella. Enkä haluakaan koska koitan olla olematta laihdutuskuurilla ja tällä nykytyylillä voin kuvitella eläväni ihan pysyvästi ja puoli vuotta on mennytkin ihan hyvin.

Yhteistyössä