Ei pitäis enää vanhempana rouvasihmisenä ruveta lisääntyyn, AUTTAKEE!!!!!!! :headwall::'D
Emmä tiiä mikä mua närästää...tuntuu, että kaikki? En oo kyllä mitään apteekin reseptittömiä lääkkeitä kokeillu, en oikein tykkää lääkkeistä muutenkaan, jos jollain kotikonstilla kokeilis ensin..Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24311868:1. karsit ruokavaliosta kaiken närästystä aiheuttavan.
2. Otat Gavisconia. Jos ei auta, ota rennietä pariksi.
3. Jos ei toimi, otat huomenna puhelun neuvolalääkärille ja juttelet sille asiasta. Raskausaikanakin voi käyttää muitakin lääkkeitä, mut niistä vaan pitää keskustella lääkärin kanssa (ovat reseptillä).
Gaviscon on siitä hyvä lääke, ettei varsinaisesti ole lääke (ei imeydy mihinkään). Tekee vain suojaavan vaahdon tuonne mahanportille. Sitä käytetään myös ihan pienillä refluksivauvoilla, mun esikoisellakin siitä lähtien, kun se oli 2 kk (aina 6 kk asti). Turvallisuusluokka (vaimikäseoli) raskausaikana on B, mutta meidän neuvolalääkäri vuosi sitten tarkisti miksi, ja syy oli ihan mitätön (saattaa vanhemmiten aiheutaa jatkuvast käytettynä jotakin muistin huononemista. Noh... jos käytät raskausajan, ei pitäs olla tuota huolta. ).Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24311899:Emmä tiiä mikä mua närästää...tuntuu, että kaikki? En oo kyllä mitään apteekin reseptittömiä lääkkeitä kokeillu, en oikein tykkää lääkkeistä muutenkaan, jos jollain kotikonstilla kokeilis ensin..
närästykses lisääntymisestä johdu Tsekkaa ruokavalios niin saats en kuriin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24311991:Aika alkutekijöis.